BERTANYA ??? PART2

2.6K 18 4
                                    


abg boleh adik pegang konek abg hahaaha akurasa muka aku mcm kena lempanggggg hhaha pegang ja lah adik yg menghairankan aku budak nie pegang danmengusap gusap konek aku samapai aku terangsang . ?.. heran aku dan aku terusbertanya....................

Adik belajar buat semua ni dari siapa adik selalu tengok abg adik buat mcm nie di bilik toi toi toi toi huhuhuhk . Untuk pengetahuan semua adik angat aku nie ada 7 adik beradik 3 perempuan 4 lelaki so yg sulong dan no dua lelaki umur kurang lebih jugak mcm abg-abg aku so dari situ lah dia selalu nampak abg-abg nya melancap duduk sebilikkan .

hahaa so dalam masa yg sama dari konek aku layu terus bertukar menjadi tegang . Sampai lah aku rasa aku nak tanggal seluar dalam aku dan baju aku,......aku ambil keputusan untuk bogel adik angkat aku pun setuju .. di situ aku nampak konek yg putih merah dengan bulu bulu tipis . Kami tidur dalam keadaan berbogel tanpa ada perbuatan sumbang .

Hari hari berikutnya aku seperti biasa aku membeli makan selepas pulang dari sekolah di depan kawasan perumahan aku dan aku menunggu kepulangan adik angkat ku untuk main bersama sama .. memang jadi habiit aku hanya berseluar dalam ja di rumah selepas pulang dari sekolah ... Dingdong dingdong door bell rumah ku berbunyi adik angkat kesayangan ku dah balik aku terus menekan button pintu gate untuk membenar dia masuk .. sampai ja dalam rumah dia terus melihat dalam keadaan berseluar dalam terus mulut nya berkata aikkk abg tak sabar ka menunggu adik ... aku hairan tapi aku x hirau kan dan aku terus menuju ke meja telefon dan menelefon mak adik angkat aku dan memberitahu yg kami berdua sudah berada dirumah . Ketika itu aku melihat adik angakt membuat perkara yg sama seperti membuka baju seluar dan hanya berseluar dalam dan berstokin . Tapi adik angkat aku cermat dan pembersih . Terus disidainya baju sekolah aku dan dia dengan baik .

So kami makan makanan yang aku beli tadi di ruang tamu sambil menonton tv. Habis ja mkn aku ajak adik angkatku mandi so dia terus cakap nak ikut boleh .. aku ckp jom lah ketika tu perasaan ku seperti ada sesuatu. Aku masuk ja dalam kamar mandi jantungku berdeggup !!!! kencang samapai lah konek ku mula mengeras tanpa aku sedar maklumlah budak-budak lagi time tu . Si adik angkat aku tu pon apa lagi dipegangnya pulau konek hahha kami mandi dibawah shower bersama-sama sehingga aku berperasaan untuk memeluknya dari belakang, aku gesel-gesel kan konek tu dibelakang bontotnya terus keluar dari mulut nya abg adik takut !!!!!

jangan buat mcm tu aku yg ketika itu sedang diambang gelora nafsu hanya memberitahu adik relex ja !!! abg tak buat apa-apa cuma gosok gosok ja .. nahh okey abg!! Kata adik angkat aku . so aku buat mcm tu sehingga aku mengeluarkan air mani aaaa.. dan adik angakat ku menegur abg dah pancut!!!! ... ya sambil aku senyum dan aku menjawab, ya abg dah pancut ... hahaha time perasaan lepas pancut rasa mcm menyampah plak dengan adik angkat aku hahhaa ,memang perasaan kalo lepas pancut nie ... aku mula rasa rimas ... lepas tu dia pancut dekat dengan aku aku terus membersihkan badan mandi terus capai tuala dan aku terus tinggalkan adik angkat ku di tandas .. hhahaha perasaan lepas pancut kalo time muda kan hhaha rasa macam rimas macam menyampah dengan org aku terus berkurung mengunci bilik berehat kepenatan

CINTA SAMPAI MATI ... adik angkat ku zulraidiTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang