☆ 25 : "Kaybedenler İçin Zaman Yok!"

3.6K 278 217
                                    

selam!

umarım kitabın geri dönmesine sevinmişsinizdir. sizi yarı yolda bırakamadım, fakat elbette sizden de gerçek bir destek bekliyorum..

teşekkürler.
canımsınız. ❤️

queen - we are the champions

><><><><><><><

><><><><><><><

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Patron.." dedi tekrar Bendis. Olduğum yerde donakalmıştım. Ne kıpırdayabiliyor, ne de düşünebiliyordum.

Babama döndüm. En az benim kadar şok dolu bir ifadeyle ona bakıyordu.

"Ama.. Ama.. Sisteme Jarvis'i yüklemiştik."

Bruce sinirle ona döndü. Ne sisteminden bahsediyordu? Bu siktiğimin yerinde ne oluyordu!?

Bendis özgüvenli adımlara babama yaklaştı. "Jarvis tutarsız bi yazılımdı. Karşı safınızda duracak birini istiyorsanız onun doğması daha iyi olurdu."

Mırıldandım. "Hassiktir." Bu basbayağı Bendis'ti. Yıllarca kodladığım yazılım dostum. Aklım almıyordu. Bu beden.. Bir insana benziyordu.

Thor'a döndüm. "Odinson?"

Thor, Bendis'e bakmayı kesip kaslı kollarıyla beni sardı. "Leydim, kötü şeyler duydum, nasılsın?"

İmayla karışık konuştum. "Zahmet olmuş, duymayasaydın."

Biçimli kaşlarını çatarak bana baktı. "Asgard da işler çok karışık, insan yavrusu."

Durdum. "Burada da öyle."

Herkes hala tetik halindeydi. Etrafa döndüm. "Bendis olduğundan emin olabilirsek ona güvenebiliriz."

Yavaş ve tedbirli adımlarla ona yürüdüm. Elimi usulca bedenine dokunmak için kaldırdım ama sonra vazgeçtim.

"Steve'le.." dedi. Tereddütle Steve'e baktım. Kaşları çatıktı, kaslı kolları mavi gömleğinin içinde gerilmişti, bana bakıyordu.

"Steve'le her zaman sipariş ettiğimiz içeceğin ismi?"

Herkes merakla cevabı bekliyor gibiydi. Bendis durdu. Bayık bir şekilde bana baktı.

"Babanın bilgisayarını hacklediğimiz zaman kullandığın kodları falan sorarsın sanmıştım." diye kıkırdadı.

Babam gözleri kocaman olmuş bir şekilde bana baktı. "Bilgisayarımı mı hacklediniz!?"

a part of u ✵ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin