☆ 3 : "Gündemdeyiz!"

6.2K 490 160
                                    

cecilia krull - my life is going on

cecilia krull - my life is going on

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

☆☆☆

Antonia Edith Stark'tan :

Gözlerimi araladığımda ilk duyumsadığım ilk şey keskin ama güzel bir çelik kokusuydu. Boynumu oynattığımda kulağıma bir çatırtı ulaştı. Boynum tutulmuştu.

"Ah! Steve!"diye seslendim dizlerinde yattığım adama. Steve öyle bir hızla gözlerini açtı ki bir an uyumadığını düşündüm. "Küçüğüm?"diye mırıldandı telaşla. "İyi misin, ne oldu, ned-"derken onu susturdum.

"İyiyim. Yalnızca boynum tutulmuş olmalı, oynattığımda bir çıt sesi geldi ve en yakınımda sen vardın. Zaten genelde ani durumlarda refleks olarak sana seslendiğimi biliyorsun. Ama yine de uyandırmamalıydım, özür dilerim. Gerçi dizlerinden kalktığımda zaten uyanacaktın. Hissedebiliyorsun."

Aklıma gelen her şeyi cümleler halinde dilimden yolladım. Bir dahi olmanın kötü yanlarından biri buydu. Çok düşünüp, çok konuşmak.

"Tamam, tamam kıpırdama o zaman. Bruce'ı çağırayım. Ya da dur hastan-"derken endişesine gülümsememi gizledim. Benim için endişelenmesini o kadar seviyordum ki!

Acıyacağını bilmeme rağmen onu telaşlandırmamak için dizlerinden kalktım ve başımı oldukça zorlanarak iki yana oynattım. "Bak çok iyiyim. Hatta nefret ettiğim haberleri açıyorum!"dedim ve kumandaya uzanıp karşısında uyuduğumuz TV'yi açtım.

Açmaz olaydım.

"-cenin en çok konuşulan konusuyla devam ediyoruz! Herkesin dilindeki isim, Tonya! Kimse kesin olarak kim olduğunu bilmiyor fakat elimize ulaşan fotoğraflara ve pozlara bakarsak Captain America'nın kızı olduğu düşüncesi oldukça yayılmış." Spiker devam etti.

"İsminin Tonya olduğunu sandığımız kızın tişörtünde 'Daughter of Captain America' yazarken, Captain'in tişörtündeki "Daddy of Tonya' yazısı kesinlikle güne damga vuruyor! Bir kaç fotoğraf uzmanı kızın kızıl saçlarının boya olduğu bilgisini bize ulaştırdı. "Kıkırdadım.

"Yani kız gerçekte sarışın, ve gerçekten Captain America'nın kızı olabilir. Yenilmezlerden gelecek açıklamayı beklemekteyi- Oh! Aman tanrım! Aman tanrım!"dedi kadın telaşla. Kaşlarım çatıldı. "Tony Stark canlı açıklama yapıyor, dinliyoruz."

"Merhaba- Merhaba."dedi babam mikrofonu sallayarak denerken. "Bir açıklama yapmak için buradayım. Tonya hakkında."dedi. Tonya derken yüzü hafifçe kasılmıştı.

Bana asla Tonya demezdi.  Dümdüz Antonia derdi. Nadiren Edith dediği olmuştu. Ama Edith ismimi daha çok Peter kullanırdı.

"Tonya, gerçekten kızı."dediğinde flashlar patlamaya başladı. Ne yapıyordu? "Ama Steve'in değil, benim."

a part of u ✵ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin