Jimin
Jisoo ile tanıştıktan sonra jungkook'un yanına doğru ilerliyorduk.
Yanımıza makyözlerden biri geldi ve bizi çekim için hazırlaması gerektiğini söyledi. Biz de onu takip ettik.
Yaklaşık 2 saatlik bir uğraştan sonra çekim için hazırdık.Hazırlıklar bitip çekim alanına ilerlerken herkes bize bakıyordu ama jungkook yoktu. Neredeydi acaba? Amannn banane.
Bir iki pozdan sonra bizi yine hazırlığa gödermişlerdi.
Bu kez daha rahat şeyler giymiştik.(uyumlu olmadıysa özür dilerim.)
Bir sürü kıyafet giyip çıkarmıştık.
Saat 09.00 da başlamıştık ve hala çekim yapıyorduk, saat 16.00 olmuştu.
7 saattir çekimden gına gelmişti bana.
1 dakika daha çekim yapmak istemiyordum. Gözlerin üstümde olmasını genelde severdim ama jungkook varken...Jungkook
Yaklaşık yarım saattir kameramanın gelmesini bekliyorduk. Umarım Jimin
kameraman ayarlayabilmiştir.Jimin baekhyun ve bir adamla konuşuyordu. Adam bizim bulunduğumuz tarafa doğru yöneldi jimin ve baekhyun hala oradaydı. Sanırım bu adam kameramandı.
Kameraman hazırlandıktan sonra baekhyun yanıma doğru koştu
"efendim erkek model jimin olsa olur mu?" nE! neden?
"olsun bakalım" hemen buradan uzaklaşmam lazım. Jimin'i öyle görürsem dayanamam.Jimin bir kadınla hazırlanmak için gidince hemen terasa kaçtım.
Zihnimi toparlamalı ve geri dönmeliydim. Ama onu bir kadınla yakın görmek istemiyordum. Yinede aşağı inmeliydim.Kitap güzel gidiyor mu?
Sizce başka bir kitap daha yazmalı mıyım? Konusu ne olsun? Yorumlarınızı bekliyorum
Sizi seviyorum ❤️
Oylamayı unutmayın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Ceo - Jikook
ФанфикAyrılıkla biten aşkları jimin'in sekreter olması ile yeniden başladı... Başlangıç - 11 Haziran 2019 Bitiş - 7 Mart 2020