Jungkook
Chanyeol'u bir sürü yeri aradıktan sonra tuvalette buldum, sızmıştı.
"chan, chan uyan hadi CHAN" irkildi.
"nonoldu kook aaahh başımmm"
"ne mi oldu unuttun mu?"
"ufff ne saçmalıyorsun oğlum daha yeni ayılıyorum."
"ben seni tam bir ayıyım o zaman baekhyun senden hoşlandığını söyleyip sana çıkma teklifi etmiş sen de dönmüş gitmişsin" "sen hani hoşlanıyordun''
" nEEEEE ben baekhyun' u reddetmedim kii.."
"ne yaptın o zaman çocuk ya beni öp ya başka birini ya da uzaklaş demiş"
"yaaa şimdi hatırladım benim çok içtiğim için midem bulandı tuvalete koştum sonra da orada sızmışım."
"iyi *** yedin"
"off benim baekhyun'u bulmam gerek"
"off benimde jimin'i"
"NEEE anlayamadım"
"yok bir şey hadi gidelim"Jimin
Resmen her yere bakmıştık. olabileceği sadece bir yer kalmıştı en sevdiğimiz yer jungkook ile de en sevdiğimiz yerdi. zaten bu yüzden unutamadım onu baekhyun'a kaç kere söyledim başka yer olsun diye ama bir kere beğendi ya orayı bırakmadı.
Hoseok ile birlikte gittik o yere baekhyun oradaydı, hıçkıra hıçkıra ağlıyordu. "baekkk!" arkasına döndü bana baktı. Ayağa kalkıp bana doğru koştu ve sarıldı tekrar hıçkırıklara boğuldu
"şşşş ağlama artık, yeter. seni kaybeden o it üzülsün sen değil"
"ben... Onun.... Beni.. Sevdiğini düşünmüştüm.. Ama o..."
"tamam şşş sakin ol. Gel otur şuraya"Baekhyun nihayet sakinleşmiş, hıçkırıkları azalmıştı.kucağımda yatıyordu ben de onun saçlarını okşuyordum. "baekhyun! " duyduğum sesle ikimizde irkildik "Chanyeol?!" aynı anda aynı kelimeler döküldü dudaklarımızda baekie ile....
Jungkook
Chanyeol ile 2 saattir Beakhyun'u arıyorduk aslında o Beakhyun'u arıyordu ben mochimi arıyordum.
"off her yeri aradık kook nerede bunlar?"
"off bilmiyorum. Tek bildiğim şey her yeri aramadığımız, yürü"Düşündüğüm yerde bulmuştuk onları jimin ile özel yerimizde ikiside durgundu "baekhyun" demesiyle chanyeol un bize baktılar ve "Chanyeol?!" dediler.
Chanyeol koşarak Beakhyun'un yanına gitti "özür dilerim baekhyun gerçekten... Ben senden çok hoşlanıyorum"
"o zaman neden reddetti beni''sesi buruk çıkmıştı.
" ben seni reddetmedim.. Sadece... Midem bulanıyordu çok içmiştim gün sonunda ben de sana söyleyecektim senden hoşlandığımı ama dediğim gibi midem bulandı o yüzden tuvalete koştum oradada sızmışım affet beni"
"yani beni seviyor musun?"
"evet"
"Peki yanıp tutuşup aşkımdan ölüyor musun?"
Chanyeol güldü "evet"
"hmmm tamam o zaman affettim."Kısa oldu bu bölüm ama idare edin.
Sizi seviyorum ❤️ ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Ceo - Jikook
ФанфикAyrılıkla biten aşkları jimin'in sekreter olması ile yeniden başladı... Başlangıç - 11 Haziran 2019 Bitiş - 7 Mart 2020