ASSALAMUALAIKUM..HUHUI~
TGH WAT PE🧐
JOM KITA SAMBUNG YE~.
HaPPY
.
ReadING
.
.
MiNNA-san
.
“ Jgn cuba nak gaduh lagi,kalau tak... ”
Hali memperlihatkan Deathglare dgn aura membunuh di sekitarnya membuatkan yg lain menelan air liur..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hari yg cukup cerah.. Begitu juga kesemua Elemental's Brother yg turut ceria..Kini,Hali telah dibenarkan utk menghadirkan diri ke sekolah..Seminggu selepas Hali sedar Dari koma,Dr.Kart iaitu doktor peribadi Hali tidak membenarkan dia melakukan aktiviti² berat seperti bermain di luar termasuk pergi ke sekolah kerana bimbang akan kesihatan Hali yg baru pulih dari tidur panjangnya..Hari ini adalah hari pertama Hali menjejakkan kakinya semula ke sekolah setelah sedar dari koma..
“ Welcome back,Abg Hali !! ”
Sapa kesemua pengawas dan beberapa org pelajar yg berada di depan pintu pagar sekolah..
“ Thanks... ”
Jawab Hali kemudian tersenyum tipis..Ada yg melambai ke arah Hali sebaik shj dia memasuki perkarangan sekolah nya itu..Taufan dan Gempa yg berjalan seiringan dengannya turut tersenyum..
Skip sampai dkt kelas,
Khai yg sudah tentu menjadi org yg pertama menyambut Hali sebaik shj dia melangkah masuk..
“ Welcome Halii !!! ”
Ucap Khai sambil menepuk lembut bahu Hali..Yg lain juga melakukan perkara yg sama..Usai sesi classmates menemu ramah Hali,cikgu pun dtg !!
Selalunya kalau cikgu mula² masuk mesti bagi salam or anything like that,kan ?? Tapi,sekarang...
“ Halii !! I'm really² miss you,my
sweetheart !! ”Itulah ayat pertama yg cikgu sampaikan..Siapa lagi kalau bukan GPK HEM sekolah ni..Cik Fatimah atau lebih dikenali Teacher / Cik Faty..Seorg guru yg sgt cantik,darah campuran antara Melayu-Rusia,sopan,elegant tapi semua tu hanyalah kepuraan..Teacher Faty adalah guru yg paling menyeramkan Dan garang Di sekolah ni..Sbb Tu,dia jadi GPK HEM..Nasib lah semua pelajar..Eh,jp bukan semua kecuali Hali yg telah dianggap sebagai anak atau mungkin kawan baik..Sbb,teacher Faty ni muda je lagi baru 21 tahun,weyh..Tapi kalau Dari segi kematangan dah macam mak² org walaupun masib belum berpunya..And,yup beliau bukanlah fansgirl Hali..
“ Hehe... ”
Hali tersengih lalu memasang wajah seriousnya kembali..Tc ( Teacher ) Faty terus meletakkan beg yg dipenuhi beberapa buah buku Dan dokumen Di atas meja guru lalu menghampiri Hali..
YOU ARE READING
The Secret of Hali
Mystery / Thriller~ S I N O P S I S ~ Mengisahkan 7 elemental's brother yg mempunyai sifat dan perangai berbeza..Namun,salah seorg drpd mereka,Boboiboy Halilintar,atau lebih dikenali sbgai Hali mempunyai satu rahsia yg tidak pernah diketahui oleh sesiapa kecuali diri...