Mempersembahkan....
Author🎊🎊🎊
Sorry gaiss sbb hiatus buat seketika.klo nak tau sbb ape Min hiatus ? Mmg byk sbb Dan alasan..so,sorry for my weakness😞
.
.
Happy
.
.
ReaDing
.
.
All ReaDers
.
.
Tanya babun itu tanpa rasa bersalah terhadap 2 org mangsa keadaan tersebut..Belum sempat Taufan mengatakan apa² lagi,twin itu terus belasah Taufan dengan perasaan seekor beruang yg kelaparan..
" APA SALAH AKUU ?!!! "
Jerit Taufan yg semestinya dlm kesusahan..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mulai dari hari itu,Hali memulai hari-harinya seperti biasa walaupun sehingga sekarang dia masih perlu mengelakkan dari bekerja keras seperti dulu..Kini,Hali sedang mengemas biliknya memandangkan sekarang adalah awal pagi yg baru~
" Huwarrgghhh !!! "
Hali menguap besar sambil menutup mulutnya..Dalam masa yg sama,dia mengemas comforter maroon kesayangannya itu..Tuala dicapai lalu kakinya melangkah masuk ke bilik air utk membersihkan diri..
Selepas itu,Hali mengenakan sweatshirt berwarna merah gelap yg berlengan pjg serta seluar jean hitam lalu merapikan rambutnya..Lukisan sepohon pokok sakura kini tergantung Di dinding biliknya tepat di atas meja belajar yg terletak di sebelah tingkap biliknya..Sejak lukisan itu menjadi sebahagian drpd bilik Hali,ianya seperti sebuah cahaya yg terang mulai menerangi ruangan itu..Setiap kali Hali memandang ke arah lukisan indah itu,pasti memori² silamnya terimbas kembali di fikiran Hali..
Hali P.O.V
Aku tak tahu yg aku sedang angau atau apa..Tapi kebelakangan ini,wajah seorang gadis berambut pjg berwarna putih yg mempunyai iris berwarna sky blue selalu muncul Di fikiran aku..Siapa dia ?? Apa hubungan dia dgn Aku ?? Kenapa aku dapat rasa yg aku pernah lakukan kesalahan pada dia ?? Tapi,aku betul² tak faham siapa dia ?? Persoalan itu selalu bermain di fikiranku Namun dibiarkan tergantung buat seketika..
" Abang..makanan dah siap !! "
Panggil Taufan menghentikan persoalan sebentar tadi..Nanti² jelah fikir..
" Baik,Aku turun bawah sekarang !! "
Kataku lalu mulai menggerakkan langkah tetapi terhenti apabila Aku perasan yg Terdapat sekeping surat yg terletak Di atas meja kecil..Lantas aku mengambilnya,
YOU ARE READING
The Secret of Hali
Mistério / Suspense~ S I N O P S I S ~ Mengisahkan 7 elemental's brother yg mempunyai sifat dan perangai berbeza..Namun,salah seorg drpd mereka,Boboiboy Halilintar,atau lebih dikenali sbgai Hali mempunyai satu rahsia yg tidak pernah diketahui oleh sesiapa kecuali diri...