|04| Spark and Suffer

31 3 1
                                    

Maaf kalau ada Typo , jari jemari aes penat ingin membetulkannya.








Even if you lose 🎶
Even if you fail 🎵
You have no choice but to keep living 🎶
••

Tubuh badan Dahlia ini aku bawa ke hulur-hilir di sekitar biliknya. Satu pertanyaan yang muncul kalau aku masuk dalam tubuh badan jadi roh Dahlia dekat mana? Ayesha kau memang dilahirkan lembab . Aku mengelengkan kepala berharap IQ ku bertambah.

"Kau gila kehulur-hilir sambil geleng-geleng kepala?"

Tubuh badan Redzan dengan muka dingin itu membuat tubuh badan aku kaku. Itulah Ayesha kelmarin bukan main kata tak takut tapi lepas pelempang siap kena cekik baru kau mau jadi tikus.

"Kalau aku gila kau kisah apa?" Balas aku sedingin yang boleh. Memang tempah maut kau Ayesha.

Kejap! Sejak bila dia nampak semua kelakuan aku.

"Tch, Golongan Bermuda Tiga perlukan kita untuk adat sah sebelum berkahwin" Dingin dia berkata sambil menarik lengan aku membawa pergi ke tempat yang aku tidak tahu.

"Aku boleh pergi dengan Alana lah" nada aku menunjukkan aku rimas dengan pegangannya Di lengan kiriku.

"Kau melawan aku cium" amboi, cara kasar kau tak guna sekarang kau guna cara sexual untuk diamkan aku.

Pegangan Redzan masih lagi tidak dilepaskan, sayang sangat dia dengan aku. Tebak hatiku.

Aku memandang wajahnya yang berkulit pucat itu. Dari tepi aku sudah memuji hidung mancungnya, bibirnya yang kemerahan bak buah delima mengoncak keimanan aku. Belum lagi bulu mata yang melentik panjang itu. Tidak juga lupa mata hazelnya yang seakan-akan bersinar apabila terkena sinaran cahaya.

Kacak , the perfection of man.

Patutlah Dahlia jatuh cinta. Menyedihkan.

"Do you want taste my lips Dahlia?" Suara dingin Redzan yang menyapa gegendang telinga serta merta membuat aku menghadap ke depan tanpa balasan apa-apa.

"mmaanaa ada"gagap aku sikit, Ayesha hampir kau terjatuh iman dengan tarzan sedar diri.

Senyuman sinis yang terukir dibibirnya aku jeling.

"First of all babygirl, my lips taste like sugar full of sweetness and when you feel my touch of lips it's feel you drink a wine—" terkejut aku dengan panggilan baby girl. Kenapa aku berdebar ?,

sengaja dia menghentikan description about her lips because ingin lihat reaksi aku.

Sah dia nak tengok aku kalah.

"—wine full of sweetness that can make you sober same with my lips can make you drunken and the feeling it's like you into the new world. Sparkling feelings well said" suaranya semakin mengoda itu buat tulang aku bergetar bukan setakat jantung siap tulang sum-sum terikut.

Bagaiman dia boleh menggunakan nada yang menjatuhkan iman dengan selamba?

Entah mengapa senyuman sinis dia buat aku berdebar. Senyuman jahat itu seperti mengejek aku tapi tetap buat kau berdebar.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 09, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Hikayat Al-Zahra Where stories live. Discover now