3-Új Hajnal

520 41 6
                                    

Mikor leszálltunk, Tony már várt minket.Ijedten nézett rám, mintha nem értené, mi történt.

-Végre hogy itt vagy...ki ez a gyerek?-kérdezte bátyám, szemöldökét felhúzva.

Ötletem sincs miért, de úgy gondoltam jó ötlet magammal húzni Matthew-t, aki amúgy be sem jöhetne ide.Most itt áll mögöttem, és nagy valószínűséggel ijedten néz felém, nem tudva, hogy mit csináljon.

-Hagyd, egy régi ismerős.-legyintettem-Matthew, lehetőleg maradj Clinttel és Nattal, oké?-a fiú bólintott.

Elindultam bátyámmal a hosszú folyosón, egészen a műtőig hozzám sem szólt.Ott viszont megfogta vállam, és mélyen a szemembe nézve megszólalt:

-Egy lány.Becsapódott, kész csoda hogy még él.Valószínűleg valami képessége lehet, Strange próbálja megmenteni őt.A haja vörös, a bőre iszonyat világos.Nem tudom honnan jöhetett, valószínűleg a Föld egyik kis eldugott pontjáról.Bemennél?

Bólintottam, majd benyitottam a nagy, kékes-fehér ajtókon.

Strange hirtelen felnézett, majd elmosolyodott.Felé sétáltam, miközben a lányt figyeltem.

-Szia-köszönt, miközben a lányt műtötte-Szerintem túl fogja élni, erősnek tűnik.

-Semmi ötlet, ki lehet?-kérdeztem, miközben a lány arcát vizsgáltam.

Tonynak igaza volt.Rókavörös haj, hófehér bőr.Nagy szempillák, rózsaszín, ápoltnak tűnő ajkak.

-Aurorának hívom-válaszolt Strange-Azt jelenti, hajnal.Találó, hogy épp hajnalban esett le közénk.

-Mi lesz, ha felébred?-néztem a férfire, miközben a lányon gondolkodtam.Hogy lehet valaki ennyire szép?Steve látta már?

-Valószínűleg kap egy szobát, rengeteg vizsgálatot végzünk el rajta, majd hazaküldjük.De nézz rá-elnevette magát-Mintha egy angyal esett volna le a mennyből.Szerinted illene ehhez ez elbaltázott csapathoz?

-Jobban van már a...szia, Elizabeth-hirtelen Steve csapódott be a műtőbe-Rövid volt ez a vakáció, nem gondolod?-Hátulról átölelt, majd megcsókolt engem.Újra biztonságban éreztem magam mellette.-Ugye, milyen jó nevet adtunk neki Strange-el?Még illik is rá, hogy Aurora.

-Ne szeresd meg, el kell engednünk.Nem illik a társaságba.-nevettem halkan.-Elhoztam Matthew-t, egy régi barátom.Szerintem megismerhetnétek egymást, ha meghívjuk az esküvőnkre.

-Miért, meghívjuk?-be akarta fejezni mondatát, de hirtelen köhögést hallottunk.

Aurora köhögését.

● ● ● ●

Megdermedve álltunk mind a hárman, mikor a lány felnyitotta szemeit.

Ahogy gondoltam, nagy, zöld szemei voltak, amik szinte világítottak az amúgy is vakítóan világos műtőben.

-Hol vagyok?-hangja nőies, kicsit mélyebb a megszokottnál.Megpróbált felülni, viszont én csak óvatosan megfogtam, és visszafektettem.

-Még ne-simítottam meg kezét-Pihenj, gondoskodunk rólad.Emlékszel, hogy kerültél ide?Hogy hívnak?

A lány csak megrázta fejét, és ijedten nézett végig rajtunk.

-Akkor...mit szólnál az Aurorához?

Sziasztok!Bocsánat a sok késésért, es azert hogy ez epp nem egy hosszú rész, de elkezdem írogatni a következőlet és lehet hogy még a héten kiarkok egy részt.
Legyetek jók!❤

A Hetedik Bosszúálló-II.KötetWhere stories live. Discover now