3.rész

972 32 4
                                    

Marinette szemszöge.......

Nem tudom menyi ideig alhatunk ott de élveztem olyan érzés fogott el mint mikor Adrien közelében voltam. Nagy nehezen ki szabadultak macska kezei közül és le ültünk.

-sajnálom - monta szomorúan
- nem a te hibád sem az övé meg van arra a jóga hogy mást szeresen. - mondtam de már majdnem utat törtek maguknak a könnyeim.
-most mennem kell alud ki magad holnap suli jó éjt. - mondta egy kis mosoly kíséretében.
-Szia macska - mondtam egy mosolyt erőltetve arcomra.

Amint ki mondtam már csak a távolodó alakját láttam nagy nehezen le mentem a lépcsőn és be zohantam az ágyba de már utat is törtek maguknak a könnyeim. Mikor egy kicsit megnyugodtam meg ell köszöntem Tikitől.

-jó éjt Tikki.
-jó éjt Marinette - meg hallottam hogy valamit mond de már nem értettem mert el nyomot az álom.

Reggel szokás szerint késésben voltam de nem siettem mert nem akartam Adrien szemébe nézni ezek után biztos utal. Nagy nehezen oda balagtam a szekrényhez és ki vettem egy fekete hoszujut és egy fekete rövidnadrágot mivel már javában nyár volt jól nezhettem ki de nem akartam hogy még lasak a vagasokat a kezemen. Ell indultam a suli felé nem sietem mint máskor elveztem a magányt. Egy ideje sétálok mikor oda érek a suliba. Fél sétálok a lépcsőn és be nyitok az osztályba és le vágom magam a padomba a lábaimat fel dobom a padra.

-Marinette mert kestel? És mi ez a viselkedés? - kérdezte mérgesen a tanár nem is említettem?ell határoztam hogy tobett az a törékeny lány hanem megvaltozik és kemény csaj leszek.
-1.elaludtam és nem volt kedvem be joni 2.en életem semmi köze a magánéletehez.
-mars az igazgatoiba.
-oke ameddig nem kell itt ülnöm adig mindenhol jó. - vigyorogtam a tanár arcába. És ki mentem az osztályból.

-Marinette mert csinálod ezt Adrien nem ér anyit hogy így megvaltoz!-mondta aggódva a kis kwamim.
-Tikki nem miatta teszem rá jöttem ki vagyok igazából és ő ében csak segített hogy ilyen legyek úgyhogy még is koszonhetem neki - mondtam nyugodt hangnemben Tikki nem érdemli hogy rosszul viselkegyek vele mindig mellettem állt ahogy Alya is. Ők voltak mindig meletem.
-oke Marinette ez a te döntésed de ez remélem nem fog hatni a katica enedre.
-nyugi Tikki Katica és Marinette külön szemejseg még ha ugyan az az ember is.

Eszre se vettem hogy még érkeztem az igazgatohoz. Lazán be nyitottam le hupantam a székre és vártam mitt kapok. Jól megúsztam csak 1 óra bünti.

Vissza mentem a terembe le dobta maga a padba és élő vettem a telom és teloztam egész órán. Mikor ki csöngetek Alya oda fordul[ felém.

-héj Marinette mi utott beléd?
-új Marinette létem aki mindig voltam leni akartam de eddig nem volt erőm megmutatni ezt az énem de hála Adrienek sikerült úgyhogy hálás lehetek neki. - mondtam nyugattan
-mi tagadás teccik ez az új Marinette - pacsiztunk le.

Egyszer csak meghalottam azt a hangot amit kinem alhatokk.

- hej Mariluzer. Asziszed így be jössz Adrienek. - nevetett mögöttem Chloe. Nem jóval húzott most újat.
-oh Chloe szögezzük le 1.nem teccik Adrien - itt fel altam meg fogtam Chloe hajat és le húztam a földig és fölé hajoltam és a szemébe mondtam. - 2. velem ne húz velem újat vagy következőre nem uszod meg ennyivel. Érthető voltam?-kerdesztem flegman.ere csak bólintott. El engedtem és ki sétáltam a teremből.
A többiek tatot szájal figyeltek ahogy ki sétálok a teremből. Nem telt el sok idő hogy ki léptem suliból de már a kis kwamim el kezdett oktatni.

-Marinette normális vagy mi van ha akumatizalodik (bocsi nem tudom hogy írjak)?
-majd macska és én lerendezuk. De most irány a fodrász atfestetyuk a hajam.
-mert teszed ezt Adrien miatt. Hiába tagadod miatta csinálod ezt az egészet. - mondta mérgesen a kis kwamim.
-Oké Tikki miata vande egyszerűen amint ki mondta hogy mást szeret valami össze tört benem és nem tudom irányítani ezt váltotta ki belém ez az egész
-oke nem eroltesuk az egészet tudod hogy mindenhogy meleted alok. De most mert akarod atfestetni a hajad?-kérdezte mosojogva a kis kwamim.
-mert unom a régit és megtecet a szőke.-de már nem tudtam be fejezni mert még érkeztünk
-biztos ezt akarod Marinette? - kérdezte a kwamim a hajam rá nézve
-teljes mértékben

Már egy órája csináljak a hajam mire kész lett. :

(így néz ki a storyban Marinette

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(így néz ki a storyban Marinette.)

Mire ki értem meg halottam egy sikojt. Gyors be futottam és Már változtam volna att de Tiki közbe szólt.

-tudod mit ígértél! - mondta komoly hangon
-tudom nem bantok meg senki stb....igerem Katica más mint Marinette tudom hogy a katica énem nem lehet Marinette oké nyugi ki bírom adig beszolasok nélkül és amúgy is verekedés közben le vezetem a feszültséget - mosolyogtam Tikkire.- de most jelenese van katicanak TIKKI POTYOKET FEL...........

🅜🅐🅡🅘🅒🅗🅐🅣Where stories live. Discover now