Marinette szemszöge.......
Benem meg alt az ütő amikor macska meg kérdezte mert hordok hosszujut nyáron. Hirtelen le blokoltam de még kellet szolalnom ilyenkor Halalfely mert nem tud akumat küldés hogy bassza meg.
-azért mert - nem folytattam csak fell húztam a pulcsi macska nem nagyon lepte meg a kezem sejtette csak reménykedett hogy nem azért ilyen a kezem.
-mért csinálod?-kerdezte rám nézve. Nem bírtam tovább utat törtek könnyeim nem bírtam. Egyszerűen túl sok nekem minden hogy én vagyok katica, Adrien, Chloe,az egész életem most leg szívesebben le ugornak a legmagasabb épületről ami csak van Párizsban. Arra eszmeltem fel hogy macska att ölel. Olyan jó érzés volt hogy van meletem valaki hijabba van nekem Tiki és Alya macskával más a hejzet olyat érzek iránta mint Adrien iránt de nem lehetek szerelmes félek újra csalódni fogok.
-mért akarsz ennyire segíteni, mert torodsz velem, mért nem hagysz te is szenvedni mint mások mert nem hagysz ott a legroszabkor?-kerdeztem mikor már abba hagytam a sírás fel alutam a földről és ki terultem az ágyon. Macska is fell kelt és be feküdt melem és én rá tetem a fejem a melkasara.
-azért mert fontos vagy nekem egyszerűen nem tudlak ki verni a felyembol te rád gondolok életem minden percében egyszerűen beléd szeretem mikor katica nem jött ell rá jöttem csak egy felangolas volt rá jöttem ki az igazi. Szeretlek. - mondta ki de én már az elején le sokoltam felé fordultam de nem volt időm valoszolni megcsókolt én rá ültem (nem rosszra gondolni az majd később jön.) nem tudom meddig lehetünk így de élveztem lihegve váltunk ell egymástól.
-én is szeretlek-újra meg csókolt mikor ell váltunk én le feküdtem melé macska a derekamnal fogva magához húzott egyre jobban csukodtak le a szemeim és már csak annyira emlékszem hogy macska azt súgja a fülembe hogy"ha tudna mindent vissza alitana és soha nem bántott volna meg „már nem volt időm gondolkodni hogy mért mondta ezt mert ell nyomot az álom.......Bocs hogy eddig nem volt rész de nem volt időm írni...
YOU ARE READING
🅜🅐🅡🅘🅒🅗🅐🅣
RomanceMarinette már egy ideje tervezi hogy ell mondja Adrienek hogy mitt érez iránta. De Adrien visza utasítja.Marinett magába zárkózik emiatt Adrient furdalja a lelkiismerete így Fekete macska ként segít neki hogy újra a kedves boldog lány legyen de idő...