მოკლედ გეტყვით ჩემს შესახებ, მე ვარ სონგ ჰესუ 22 წლის, ვცხოვრობ კორეაში, კერძოდ კი სეულში. მყავს ბიზმესმენი მშობლები, დედას ქვია-სუნჰი. მამას კი ჯივუ.
დღეს საავადმყოფოში წავედი და ანალიზები ავიღე, პასუხი კი საშინელება იყო.....................
ერთი თვის წინ კლუბში ვიყავი, დაქალთან ერთად. ბევრი დავლიეთ მერე აღარაფერი მახსოვს გარდა ჯონგუკის, ის მამაჩემის ბიზნესპარტნიორის შვილია ხშირად შევხვედრილვართ ერთმანეთს შეხვედრებზე როცა მამასთან კომპანიაში მივდივარ. იმ საღამოს მას ვეცეკვებოდი არ ვიცი რატომ არადა ერთმენეთი არც თუ ისე მოგვწონს. ცეკვის დროს თავი საშინლად ამტკივდა, მოგვინევით კი ყველაფერი გაშავდა.
დილით ჩემი გაღვიძება ოთახში შემოღწეულმა ზმის სხივებმა გამოიწვიეს. თვალის გახელის შემდეგ ვაანალიზებ რომ სრულიად შიშველი ჯონგუკის გვერძე ვწევარ.-ააააააააააააა მიშველეთ,
მან უცებ წამოწია თავი და აქეთ-იქით დაიწყო ყურება, მე რომ შემამჩნია პირზე ხელი ამაფარა.
-ჩუ რა გაყვირებს?
- რა რა მაყვირებს აქ რა მინდა არ მითხრა რომ....
-კი სწორედ მიხვდი ყველაფერს ჩვენ ერთად ვიწექით
-ახლა რა ვქნა???
-არ მოკეტაავ? დამღალე. ისეთი არაფერი მომხდარა. უბრალოდ ეს დღე დავივიწყოთ და ეგ არის.ამაზე მე თავი დავუქნიე უცებ ავდექი საწოლიდან ჩავიცვი და იმ ოთახის კარი გამოვიკეტე სადაც ჯონგუკი იყო. კლუბიც მალე დავტოვე და სახლში წავედი.
იმ დღის მერე ჯონგუკი აღარც მინახავს. იმ ამბიდან კაი ხნის შემდეგ, თავბრუსხვევა და პირღებინება დამეწყო, ამიტომ საავადმყოფოში წავედი, იქ კი ანალიზებმა აჩვენა რომ ორსულად ვარ. ის ჩემთვის პირველი მამაკაცი იყო. აქედან გამომდინარე კი ბავშვის მამაც სწორედ ის არის.
...............
ახლა მისაღებში ვზივართ და ფილმს ვუყურებთ, მაგრამ ჩემი გონება სულ სხვაგან არის. ვფიქრობ იმაზე თუ როგორ ვუთხრა მშობლებს ეს ამბავი.- რაღაც უნდა გითხრათ, *წამოვჯექი დივანზე, მშობლები კი ინტერესიანი თვალებით მიყურებდნენ.
ღრმად ჩასუნთქვის და ამოსუნთქვის შემდეგ დავიწყე საუბარი.* ორსულად ვარ,
ჯონგუკისგან ბავშვს ველოდები.დედა/მამა-რაა?
-ბოდიში მე ეს მართლა არ მინდოდა.
მამა-შე ბოზო, * მოვიდა და სილა გამარტყა, წონასწორიბის შენარჩუნება გამიჭირდა, ამიტომ დაბლა დავვარდი, დედა კი მოვიდა და წამოდგომაში დამეხმარა* ყველას საწოლში კი არ უნდა ჩაუგორდე ახლა რა გავაკეთო? მიპასუხე რა გავაკეთო. არ მინდა თავი მომეჭრას შენს გამო. რა ჯანდაბა მოგიხერხო.
-ჯივუ დაწყნარდი ნერვიულობით და მისი ცემით ვერაფერს მოაგვარებ*დედა*
-*მამა ჯერ აქეთ-იქით დადიოდა და მეჩხუბებოდა მერე კი თქვა*
-ახლავე სონგკის * ჯონგუკის მამა* დავურეკავ და ვეტყვი რომ თავის ვაჟთან ერთად აქ მოვიდეს.
ნახევარი საათის შედეგ:
კარები დედამ გააღო სახლში სტუმრები შემოიპატიჟა და მისაღებში გაიყვანა, ჯონგუკი მე მიყურებდა გაკვირვებული, ალბათ იმიტომ რომ ტირილისგან თვალები დასიებული მქონდა.
მამამ დაიწყო ლაპარაკი:
- ძმაო აქ იმისთვის მოგიყვანეთ რომ გითხრათ ჩემმა შვილმა რაოდენ სამარცხვინო საქმე ჩაიდინა, ჰესუ ორსულადაა... ბავშვის მამა კი შენი შვილია.
-რას ამბობ, ჰესუ ეს სიმართლეა?*სონგკი*
ჯონგუკი- არა, ეს სიმართლეს არ შეესაბამება, შეუძლებელია, * თქვა და მე გამომხედა იმის იმედით რომ რაიმეს ვიტყოდი, როდესაც ჩემგან არაანაირი პასუხი მიიღო გააგრძელა* ჯანდაბა ჰესუ ხმა ამოიღე.
გთხოვთ ერთი სიტყვით მაინც გამოხატეთ ემოცია კაია თუ არა მითხარით ღიირს გაგრძელება? თუ წავშალო?
გთხოვთ დაავოუთეთ და დააკომენტარეთ💘🍓
Vote&Comment🙏🙏🙏❣❣🍓
YOU ARE READING
დიდი შეცდომა
Random-როგორ იფიქრე აბორტის გაკეთება? ის ხომ ჩემი შვილიცა, გთხოვ მითხარი რომ ვერ შეძელი ეს, გთხოვ მითხარი რომ ჩემი შვილი არ მოგიკლავს. -...