episode 1

253 15 15
                                    

Jungkook•

Yeni resmim üzerinde çalışıyordum.Haftasonuna kadar güzel bir tablo çıkarmam gerekiyordu.Daha çok mavi ve yeşil tonları hakim olacaktı.Doğa resmi ile bağlantılı olacaktı.Kapı tıklatıldığında kapıya dönüp 'Gel' dedim.Gelen asistanım Min Hee'ydi.

Min Hee:Efendim bölüyorum ama..Saatlerdir çalışıyorsunuz ve öğle yemeği dahi yemediniz.

Jungkook:Yani?

Min Hee:Güçsüz düşebilirsiniz.Ben o yüzden dedim..

Jungkook:Sorun değil.Sorun olsa da seni ilgilendireceğini sanmıyorum.Sen benim asistanımsın.Kişisel asistanım değil.Şimdi izin verirsen çalışmama devam edicem..

Min Hee:T-tabi efendim..

Jimin•

Çekimler sonunda bittiğinde rahat bir nefes verip odama doğru gittim.Üstümü değiştirip,şapkamı taktım ve ofisten çıkıp markete doğru ilerledim.

Jimin:Bir Becks lütfen.

X:Buyrun 9,5 won.

Parayı kasiyere uzatıp birayı açtım ve içerek deniz kenarına doğru ilerledim.Bugün dolunay vardı ve hava çok güzeldi.Kayalara oturarak elimdeki birayı içmeye devam ettim.

Haneul:Merhaba Jimin..

Kafamı sesin geldiği yöne doğru çevirip seslenen kişiye baktım.Haneul'du.

Mini bilgi:Haneul Jimin'in fotoğraflarını düzenleyen kişi

Jimin:Merhaba Haneul.

Haneul:Oturabilirim değil mi?

Jimin:Tabii otur..

Haneul yanıma oturduğunda biramdan son bir yudum alıp,şişeyi attım.

Haneul:Jimin..Sence aşk nedir?

Jimin:Haneul şu karşıdaki ayı görüyor musun?

Haneul:Evet?

Jimin:İşte o ayın karşısında seninle dans edip,sevecek kişiye aşk denir..Bence.

Haneul:İyiymiş..Peki ya hiç aşık oldun mu?

Jimin:Kim bilir?Belki de..Belki de olmuşumdur..

Telefonum çaldığında arayan kişiye baktım.Woo Bin'di.

Jimin:Benim gitmem gerek.Kusura bakma.

Haneul:Görüşürüz.

Biraz uzaklaştıktan sonra telefonu açtım.

Woo Bin:Adamım,nerdesin sen?Arıyorum açmıyorsun.

Jimin:Çekimdeydim kusura bakma.Duymamışım.

Woo Bin:Biz bara geçiyoruz.Geliyor musun?

Jimin:Ben biraz yorgunum ya siz gidin.

Woo Bin:Jiminie~ mızmızlanma hadi~

Jimin:Dostum cidden..Tamam geliyorum.

Min Hee•

Gözyaşlarım sel gibi akıyordu.Her zaman bana sert davranıyordu.Onu sevdiğimi bilmiyordu ve bu o kadar çok canımı yakıyordu ki..Acaba onu sevdiğimi bilse nasıl davranırdı?Kesin işten falan kovardı..Off ne yapcağımı hiç bilmiyorum..

Hoseok:Min Hee?İyi misin?

Min Hee:H-hoseok Bey..İyiyim.

Hoseok:Neden ağlıyorsun o zaman?Bir sorun mu var?

Min Hee:Hayır efendim..Sorun yok.Gitmem gerek.Kusura bakmayın..

Hızlıca uzaklaşarak masama gitmiştim.Eşyalarımı toplayıp eve doğru gitmeye başladım.

Jungkook•

Akşam yemeğimi hazırlarken,sosyal medya da biraz gezinmek için telefonumu elime aldım.Keşfette boş boş geziniyordum.Önüme bir fotoğraf çıkmıştı..

Jungkook:Tanrım..Bu da kim?

Profiline girip baktığımda milyonlarca takipçisi vardı.

Jungkook:Park Jimin..Sen bir..Sen bir tanrı eserisin..

İlk hikayem🌈umarım beğenirsiniz💁‍♀️♥️

Notebook |JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin