episode 5

97 8 10
                                    

Jungkook•

Kafeye gelmiştim.Jimin bir masada oturuyordu.Yanına gidip selam verdim.

"Merhaba Jimin."

Kafasını telefondan kaldırıp bana baktı.Gülümsedi.Gülümserken gözlerinin kısılması bile mükemmeldi.

"Merhaba Jungkook.Hoşgeldin.Ben birkaç şey sipariş ettim,birazdan gelir."

Kafamı usulca salladım ve hafifçe gülümsedim.

"Sanat galerine uzun zamandır gelmeyi düşünüyorum..Üzgünüm ama şu sıralar alışık olmadığım şekilde yorgunum.Vakit bulduğumda geleceğim"

"Sorun değil istediğin zaman gelebilirsin."

Siparişler geldiğinde bir süreliğine konuşmayı kesip garsonun gitmesini bekledik.

"Sen Jungkook?Bu aralar neler yapıyorsun?"

"Yeni bir resim üzerinde çalışıyorum."

"Hmm şimdiden meraklandım.."

"Galeriye geldiğinde büyük ihtimalle sunmuş oluruz.O zaman görebilirsin"

"Peki.Şimdiden heycanlandım"

Hafifçe gülüp yemeğimi yemeye devam ettim.

Hoseok•

Yaptığım şeyi sorguluyordum.Gerçekten ne yapmıştım ben?Bunlar nasıl olmuştu?Telefonu elime alıp Jungkook'u aradım.Açmadı.Bir kaç kez daha aradım.Yine açmadı.En sonunda telefonu fırlatıp ufak çaplı bir küfür ettim.Ellerimi saçlarıma geçirip,derin bir nefes aldım.Üstüme hızlıca bir şeyler geçirdim ve şirkete gittim.
_
Şirkete geldiğimde Jungkook'a baktım.Odasında yoktu.

"Hey!Jungkook nerede?"

Danışmaya gidip Jungkook'un nerede olduğunu sordum.Bilmiyorum diyerek gitti.Sinirle soludum ve şirketten çıktım.Jungkook'u aradım sonunda açmıştı..

"Jungkook nerdesin sen!?"

"Arkadaşımla buluştum ne oldu?"

"Aradığımız zaman telefonu açmaya tenezzül et bir zahmet!"

"Telefonumun şarjı bitmiş.Niye bu kadar sinirlisin?"

"SİNİRLİ FALAN DEĞİLİM BEN!"

Bağırarak konuştuğumda etrafımdaki insanlar kısa süreliğine bana bakmıştı.Umrumda olmadı.

"Bu denli bağırdığında göre bir şey olmuş.Ne oldu hyung?"

"*** kafeye gel."

Telefonu kapattım ve kafeye doğru gitmeye başladım.

Min Hee•

Evde kendime bir kaç şey hazırlayıp yedikten sonra yakın arkadaşım Yoongi'yi aradım.

"Alo Yoongi?"

"Efendim Min Hee?"

"Seninle buluşmam lazım."

"Önemli bir şey mi oldu?"

"Hayır.Yani evet..**** kafeye gelebilir misin?"

"Tamam geliyorum."

Telefonu kapattım ve üstüme uygun bir şeyler giydim.Hafif bir makyaj yapıp kafeye doğru gittim.

Jungkook•

Hoseok'un söylediği kafeye geldiğimde gözlerimle Hoseok'u aradım.Bugün kafeden kafeye dolanıyordum.Hoseok'u gördüğümde yanına gittim.

"Hoseok?"

Hoseok bana baktı ve oturmam için işaret etti.

"Ne oldu?"

"Min Hee..Onunla yattım"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 29, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Notebook |JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin