-Konuşalım Bay Kim.
Boğazımı temizleyip ellerimi masada birleştirdim ve ciddiyetimi takındım.
-Duyduğuma göre çok içine kapanıkmışsın Jimin.
-Ne?
-Öğretmenlerin derslerde dersleri dinlemeyip, derslere katılmadığını söylüyor. Arkadaşlarınsa ne zaman seni yanlarına çağırsalar bir bahane uydurup onların yanına gitmediğini söylüyor.
Yutkunup gözlerini kaçırdı.
-B-ben.
Gözlerimi şaşkınca açtım.
-Ah üzgünüm, kendini baskıda gibi hissetme, ah bu kadar ciddi durmamalıydım.
-Ne?
Ellerimi masanın üstünden çektim ve gülümsedim.
-Yanlış anlama, amacım sorguya çekmek değil sana yardımcı olmak.
Biraz daha rahatlamışa benziyordu.
-Neden arkadaşlarınla takılmıyorsun Jimin? Sana kötü birşey mi söylüyorlar? Sana kötü mü davranıyorlar.
-Hayır Bay Kim, bana birşey yapmıyorlar, ben sadece insanlarla takılmayı sevmiyorum, kendi iç dünyamda yaşamayı seviyorum.
-Fakat bu içe dönüklüğünü kırman gerek Jimin, ileriki zamanlarda arkadaşa ihtiyacın olacak.
Birşey demeden bakışlarını başka yöne çevirdi.
-Sana bir arkadaş bulalım, ne dersin?
Kafasını birden bana çevirdi.
-Hayır tabiki de. Arkadaş falan istemiyorum.
-Ama neden Jimin?
-Çünkü onların gerçekten arkadaşım olmadıklarını biliyorum, sadece çıkar için yanımdalar.
-Bir olay mı yaşadın Jimin, seni arkadaşlarından bu kadar uzaklaştıran ne?
-Geçmişte kötü bir olay yaşamıştım fakat artık bir önemi yok.
-O zaman şöyle yapalım, benimle takıl.
-Ne?
-Seninle güzel anlaşacağımızı düşünüyorum.
Gülümsediğimde bakışlarını kaçırdı.
-Ama Bay Kim-
-Hadi bakalım zil çaldı, sınıfına Jimin, tenefüslerde yanına gelirim.
Ayağa kalktığımda o da derin bir nefes alıp ayağa kalktı.
~~~~~
Tenefüs olduğunda sınıftan çıkacakken aklıma Jimin geldi. Bakışlarımı Jimin'e çevirdiğimde göz göze geldik.
-Geliyor musun?
Kafasını sağa sola salaldığında gülümseyip yanına gittim ve kolundan tutup kaldırdım.
-Tabiki geliyorsun.
Bahçeye çıkıp bir banka oturduk.
-Ee ne konuşalım istersin Jimin?
Bahçeyi izlerken onun bana baktığını biliyordum fakat ona dönmedim.
-Konuşmak istemiyorum.
-Beni arkadaşın gibi gör Jimin, eski arkadaşların her ne yaptıysa öyle yapmayacak bir arkadaşın.
Ona bakıp gülümsedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teacher ➳ Vmin
FanfictionSeme: Taehyung Uke: Jimin 17.02.2021: # 1 -vmin 13.06.2021: # 3 -vmin -Sana bir arkadaş bulalım, ne dersin? Kafasını birden bana çevirdi. -Hayır tabiki de. Arkadaş falan istemiyorum. -Ama neden Jimin? -Çünkü onların gerçekten arkadaşım olmadıkl...