Introducere

441 29 21
                                    

Ascultați piesa înainte de capitol căci de acea o pun la media! Mersi.

Piesă descriptivă:

Imran Khan: Satisfya

În urmă cu ani de zile Adrien Athanase -nu mai stiu cum- Agreste se estompase din frontul sentimentelor, momentul pertinent fiind când mama lui decedase într-un accident de mașină derapând pe drumul spre spital. Impactul fusese fatal pentru aproape fiecare pasager, mașina ei înghițind o alta mașină, ucigând-o atât pe Emilie Agreste -ce nu avea voie să facă o naștere naturală, murind de hemoragie uteriană - cât și pe șofer.

Despre ceilalti pasageri nu sa aflat niciodată mai mult decât faptul că erau doi civili cu vieti simple, ce nu aveau în acele momente acte de identitate.

Vestea despre iubita actrița ce își pierduse viata și adusese în cel mai miraculos mod cu putință pe lume un copil fara maltratatii fizice, umblase atât de repede, -cum se relatează în popor - din poartă în poartă încât nici nu trebuia să te chinui de unul singur pentru a afla de fapt că fusese doar un simplu accident. Chiar dacă apele se potoliseră momentan, accidentul lăsase în urmă lacrimi, dor și teorii conspiraționale amare din partea cunoscutilor și fanilor actriței. Altă teorie "născocită" neînvretnicită era că Adrien avea probleme mintale fiind dopat în injecții pe bază de ceva asemănător cu dopamina...dar nu aflasem niciodată dacă e adevărat căci nu am vrut să stau atât de aproape de dracul acela blond.

Dacă mai întreba pe mine, despre Agreste, ți-ar spune doar că soarta fusese o mare cocotă(1) nenorocită punându-și pata pe întreaga familie ce avusese un oropsism prostesc. Și acum nu mai există zi în care să nu blestem vacarmul zilelor ce parcă se succed la infinit doar pentru cateva secunde de bunatate, unde îmi anihilasem toata pacea fiind de zeci de ori prevenită de catre tovarășii mei, emițând reiterat : "Într-o zi mila asta a ta, te va face să fi călcată în picioare."

De ce spun acum toate astea?

Pentu că știu unde este acest întunecat, nemuritor fizic și mort psihic pe nume de Agreste.

Viața jucase la cacialma cu noi doi, schimband-o din rau în rău din cauza unor secunde de clemență, căci o făcusem pe bunul samaritean și nu contenisem în banca mea pentru câteva secunde.

Și ce n-aș da să întoarcă înapoi secundele de liniște dinaintea dracului acela blond!

I lose my control NSFW. Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum