Chapitre III- Actoria face casă bună cu emoțiile

198 12 21
                                    

🌺 | Iubirea te poate învăța cum sa te repari, sau in caz contrar cum să te auto-distrugi | 🌺

Piesă descriptivă:

Favela- Ina Wroldsen, Alok

Reamintește-ți!

Într-o cotitură surguită a curții din aproprierea grupelor de grădiniță dosnic de privirile junii omniprezente cercetase modul în care tinerii își croiau drumul prin ușile de metal roșii îndepărtându-se de raza lui vizuala asemănătoare unei mici scântei a chibriturilor furată de rafala vantului.

Și deșii la început analog lui Nathalie găsea stupidă decizia tatălui său de-al da din nou pe Adrien pe mâna învățământul de stat, dat fiind faptul ca mai erau doar cateva luni si deja ea îl educase pe tanarul Agreste ajungand cu materia la nivel de facultate, asta nu însemnare că nu cedase. Mai ales când aflase unde are fata cu chip de porțelan să învețe.
Își linse buzele uscate de ziferul sărat percepând ca alarma chinuitoare pentru săracul lui timpan era clopoțelul ce sunase.
Și totuși acela era beneficiul unei membrane lipsă sau mult mai slabă, exact cum pierdera auzului îți ascute privirea, așa fusese și în cazul lui. Lipsa unui simț le ascute pe celălalte.

Pașii alergatori frapau linistea holului acum lipsit de viata în timp ce blondul își dusese molcom privirea spre un punct fix. Era ea, fata cu chip de papausa de portelan.

_||_

Trecuseră deja în miezul aripii vechi privind ca prin peliculă ferestrele formată din delicate și decorative bare de metal bronziu, cât timp se fluxul orei de artă teatrală, oprea elevi din activități extra cu expresii de clară curiozitate cât timp dascălul le explica o tehnică de învățarea mai rapidă a textelor lungi de dicție cu un clasic text de „Capra neagra-n piatra calca, Cum o calca-n patru crapa!
Crape capu caprii-n patru, Cum a crapat piatra-n patru!
Capra neagra calca-n clinci, Crape capu caprii-n cinci
Cum a calcat capra-n clinci.
Capra paste langa casa, Capu caprii crape-n sase!

Capra noastra n-are lapte, Crapa-i-ar coarnele-n sapte!
Capra-n piatra a calcat Piatra-n patru a crapat,
Povestea s-a terminat!"

Era vădit scufundat în dialectul englezesc a profesorul folosit în limba franceză, ce nu-i trecuse azuriei cu vederea.
Actoria este cea mai spirituală dintre profesii pentru simplul motiv că actorul trebuie să se afle într-o stare paradoxală: el s-a identificat cu personajul pe care îl interpretează, dar cu toate acestea a rămas un privitor. Vizionase în urmă cu o zi un film unde jucase înainte de declinul carierei mamei lui.
Modul în care trăia cu atât de multă putere părea atât de adevarat și totuși ea era într-o stare de repaus imaginar. De parcă ar fi și specator și totuși eroina din film.

Continuând turul de pe holuri se lăsase ușor pe brazdă, învoindu-se din fața azuriei străbătând aripa veche și murdară a școlii până la aripa nouă și curată cu grețoase mesaje inscripționate despre cum trebuie să intrii în clubul de atletism sau fotbal sau cine știe ce sporturi mai are accea ciudățenie de școală. O privise din nou pe ea simtindu-i reticența față de el tratându-l cu spatele.
Era plictisită, lipsită de orice urmă de agrement și-și iar el doar consemna cum doar în urmă cu câteva zile se foise în pat cu avalgamul de gânduri făcându-și cine știe ce fel de scenari romantice dacă o va reîntâlni. Dar iată-l mai tăcut decât pereții năzuind în taină la până și cel mai mic semn de la ea.

I lose my control NSFW. Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum