attention!

283 8 16
                                    

ძალიან დიდი ბოდიში ასეთი დაგვიანებისთვის,უბრალოდ მუზა არ მქონდა და ცუდი თავების დაწერას მერჩივნა საერთოდ არ დამედო.დღეს ვნახე მეორე თავის კომენტარები...ყველას გაინტერესებთ ფიქის შემდეგი თავები და არამარტო თქვენ.მეც ძალიან მაინტერესებს რა მოხდება შემდეგში რადგან მოთხრობის წერისას არასდროს მაქვს განსაზღვრული რას დავწერ.ასე რომ ვნახოთ...
•გარდა ამისა მაინტერესებს როგორ ფიქრობთ ღირს მოთხრობის გაგრძლება თუ საერთოდ შევეშვა ამ საქმეს?!
•მქონდა ფეისბუქ ექაუნთი სადაც ვდებდი რამდენიმე მოთხრობას რაღათქმაუნდა one direction-ზე,ექაუნთი დარეფორთდა ამიტომ გადავწყვიტე ჩემი მოთხრობები ვოთფადზე გადმოვიტანო თუ თქვენ მოინდომებთ და მკითხველი ეყოლება...
•მინდა ახალი მოთხრობის დაწერა,არა ფანტაზიით შექმნილი არამედ რეალობაში მომხდარი ისტორიის თუ იქნებით მომხრე რომ დადვდო დავდებ,მაგრამ მინდა იქამდე ეს მოთხრობა შუანაწილამდე მივიყვანო ან დავამთავრო და ის მოთხრობა შემდეგ ავტვირთო...
_______________________
რაც შეეხება ამ მოთხრობას,როგორ გირჩევნიათ 2 კვირაში 1 თავი დავდო თუ პატარა თავები და ყოველ კვირა დღეს?
>>>>>>>
ასევე დიდი მადლობა მინდა გადაგიხადოთ,რომ კითხულობთ ამ ფიქს და ისევ ბოდიში მინდა მოგიხადოთ წერის დროს დაშვებული შეცდომების გამო.ზოგი სისწრაფის ზოგიც კი აპლიკაციის გამოა შეცდომით დაწერილი...

ველი კომენტარებს<3

Because I Love You (Harry Styles +18!)Where stories live. Discover now