NEDĚLE 22.9., 22:24
"Zase mě ignoruješ,Effie?"
"Přemýšlela jsem nad tím co jsi mi napsal."
"A?"
"I když se snažím pochopit, že ti na mě záleží, nedokážu to. Chci to chápat, chci vědět, že jsem pro někoho důležitá, ale já to neumím. Nevím jak... Asi jsem fakt nemocná, asi se opravdu potřebuju léčit. "
"Nemyslím si, že jsi nemocná. Prostě jen zničená, osamělá. "
"Asi. Chci ti říct... Ráda si s tebou píšu. "
"Já s tebou taky."
"A co ta písnička, kdy se dozvím víc? "
"Jak jsem psal... Až bude dokonalá. "
"Chtěla bych jí slyšet co nejdřív. Těším se."
"Myslím, že se ti bude líbit. Jak se vlastně cítíš? Jsou na tebe hodní? "
"Cítím se pořád stejně - špatně, ale na to si zvykneš. Jestli jsou na mě hodní? Až moc. Víš, dávají mi spoustu jídla, které nejsem schopná sníst, každou půl hodinu mě kontrolují a tak. Je to hezké, ale nezáleží jim na mě, takže mi to nějak nepomáhá. "
"Bude ti líp, věřím tomu. Je něco, co bys ode mě chtěla. Asi to zní blbě, ale já bych udělal cokoliv, aby ses cítila líp. "
"Ne, to je v pořádku. Ale díky. "
"Chtěla bys... mě někdy vidět? Potkat mě? "
"Ano. Ale nechci abys ty viděl mě. Přemýšlela jsem. Chtěla bych vědět, jestli jsou tvé oči hnědé, nebo modré, nebo jiné, jestli jsou tvé vlasy hnědé nebo jsi naopak blonďák. Už vím, že jsi milý, hodný a tak, ale... Jak vlastně vypadáš?"
"Oči? Zelené. Vlasy? Hnědé, kudrnaté. Řekl bych, že jsem celkem vysoký, nemám moc svaly, to víš, měl bych na sobě zapracovat. Ale zase si nestěžuji. Jinak nevím. Nerad o sobě mluvím. Jak vypadá má milá Effie?"
"Oči - modré. Vlasy - hnědé. Nevím co bych měla dál psát. "
"To je jedno, stejně jsi myslím, že jsi krásná. Nejkrásnější. "
"To je zvláštní, myslím si to samé o tobě. "
____________________
Jen abych něco upřesnila. Nikdy jsem si neprošla sebepoškozováním nebo anorexií a tak je tohle pro mě celé vymyšlené. Pokud vám to vadí, máte jiné názory, nebo si myslíte že píšu nesmysly, nečtěte. Jsem ráda, když mi sem někdo napíše co píšu špatně, od toho tu jsou komentáře :)
Jen prostě jsou tu lidé, kterým se to možná doopravdy líbí a baví je to číst.. Tak asi tak :)
M
ČTEŠ
Texting // H.S. FANFIC (CZ)
Fanfiction... "Miloval jsem tě. Je to divné? Psali jsme si jen hloupé zprávy a já se i přesto stihl zamilovat. Nedokážu uvěřit, že už nikdy nedostanu zprávu od mé Effie." ... Jak daleko může zajít dopisování s cizím člověkem? UPOZORNĚNÍ: OBSAHUJE ZMÍŇKY O DE...