⭐11

2.8K 304 6
                                    

ÚTERÝ 24.9., 20:55

"Cítím se tak špatně, tak moc špatně Harry. Nemám nikoho, nic. Dneska jsem na sezení hodila po mé doktorce knihu, protože se mě snažila uklidnit. Dva dny jsem nespala, nejedla. Cítím se hrozně, chci umřít a chci abys to věděl.  Protože ty jsi jediný, s kým bych se před tím chtěla rozloučit. A jediný, komu bych se chtěla omluvit."


"Přestaň, Effie! Kde jsi? Jak se jmenuje to místo, kde se léčíš? Přijedu za tebou, jen si prosím neubližuj!"

"Neřeknu ti to, nemůžeš mě vidět. Když jsem ti říkala před dvěma dny, že nechci abys mě viděl, myslela jsem to vážně, Harry. "

"Bože, tak mi aspoň slib, že si nic neuděláš! "

"Tak to máš štěstí, že jsem pod dohledem. V tom případě ti to můžu slíbit. "

"Díky, Effie... Upřímně, nevím co bych dělal... Přišel bych si na vině. ."


"To neříkej. Pomáháš mi, moc! Ale teď už dost. Co jsi dneska dělal? Měl jsi dobrý den?"

"Ano, měl jsem pár schůzek s důležitými lidmi. Ukazoval jsem jim mou písničku. Líbila se. "

"To jsem ráda. Zní super dělat něco, co tě baví."

"To jo. Dneska jsem byl u rodičů. Bylo hezké je vidět po tak dlouhé době. Vždycky je hezké se vrátit domů."

"Musí to být hezké. Dneska jsem si vzpomněla na naší první zprávu. Co Marry?"

"Mluvil jsem s ní. Všechno je vyřešené, ale už se nestýkáme."

"Oh, to je škoda. Tak to je čas si začít hledat novou lásku, Harry. Marry byla jen začátek, čeká na tebe tolik holek. Jsi tak milý a bude jednoduché je oslnit. Zasloužíš si to nejlepší! "


"To je škoda, ty holky budou muset počkat. Právě na ně nemám čas, Effie."

"Harry... Přestaň. "

__________________________________

Ach jo, den je tak krátký na to, abych stihla všechno, co bych chtěla... Třeba vám odpovědět na komentáře, ale bohužel fakt nemám čas. Od neděle jsem nebyla na počítači a na mobilu je to na......!
Občas odpovím, ale nemám čas na všechno. Ale moc vám děkuji, čtu si všechno a vidím to, nebojte se!!!!!

M ❤

Texting // H.S. FANFIC (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat