⭐12

2.9K 295 5
                                    

STŘEDA 25.9., 13:27

"Zase mě ignoruješ? Nepřečetla sis snad ty tři zprávy, které jsem ti včera poslal? Effie, vím že tam jsi a vím, že si to čteš, tak mi prosím napiš, ať alespoň vím, že jsi v pořádku."

"Jsem OK."

"Ty to vážně nechápeš, viď?! Jsi skvělá, jsi lepší než všechny holky, které jsem potkal a nechápu, že to nevidíš. Naopak, myslíš si o sobě jen to nejhorší a mě je to strašně líto. Chci ti pomoc, chci tě chytit za ruku a ukázat ti jak jsi skvělá. Znamenáš pro mě víc, než spousta lidí, které znám už několik let..."


"Harry, nemůžu si s tebou dál psát, pokud mě budeš brát takhle. Já... Byl jsi cizinec a to bylo fajn, ale teď si přijdu zranitelná, otevřená. Víš o mě tolik a pořád si neodešel, pořád jsi tady. Co bude dál?  Já tohle nedělám. "


"O tom to je. O tom je celý život, otevřeš se správnému člověku a on ti pomůže projít celým tím hnusným životem. Effie, nemůžeš se před všemi schovávat. "


"Ale ano, můžu Harry."


"Co ti kdo udělal, že si teď myslíš tak strašné věci? "

"Ani já to nevím. Byl by to zázrak, kdybych se změnila."

"Effie! Poslouchej mě!  Musíš mě nechat ti pomoc! Řekni mi kde je to místo, kde se léčíš. Přijedu! "

"Nemůžeš. Nemůžu se s tebou vidět, Harry. Prosím, pochop to. A jestli to nepůjde, nemůžeme si dál psát. Promiň. "

"Effie, prosím. "

"Effie, omlouvám se, nechci ti nějak ublížit, ale tohle je ještě horší. Nemůžeš se odstřihnout i ode mě. "

"Effie! Odepiš mi, ničíš mě. Přísahám, že jestli mi neodepíšeš, pojedu do Irska a prohledam každý kout země, abych tě našel. "

"Musím jít, ozvu se později, Harry."

________

Znovu děkuju za všechno! Fakt, jste hrozně super a asi vás miluju! A miluju vaše komentáře.

Nevím, kdy přidám. Možná, že dneska ještě jeden díl, ale zítra mám koncert One Republic a budu tam pozdě do večera. O víkendu mám závody v Brně a nevím jak se dostanu na hotelu na wifi. V pondělí vám to ale určitě vynahradím. Dík!

M❤

Texting // H.S. FANFIC (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat