~•3•~

822 7 0
                                    

James "Áno?"
Ja "Nešiel by si somnou na tu párty?"
James "Jasnačka. A o koľkej to bude ?"
Ja"Stretneme sa na námestí o pol deviatej dobre?"
James "Dobre braško už sa teším "
Ja "Dobre tak ahoj "
James  "Papa"
Zrušil som hovor a pozeral sa do môjho obrovského šatníka "To bude zase dilema čo si obliecť " V hlave
mi došlo že Jessie nosí slušnejšie  veci . Tak som sa rozhodol že sa oblečiem podľa nej . Obliekol som si biele tričko a roztrhané šedé nohavice . Vlasy som si upravil a nasadil čierne slnečné okuliare aby dopĺňali môj outfit. Dal som mobil do vrecka kľúče tak tiež a plavky si dal do značkového vaku. Keď už som bol na námestí tak som ešte chvíľu čakal a pomedzi tym si zapálil cigaretu. A čakal... James ako vždy meškal ale dorazil.
James "Ahoj no čo ideme?"
Ja "Čauko a mohli by sme "
James ma auto. Keďže ta párty nieje dva krát blízko tak James bol ochotný nás odviezť. Cestou som sa Jamesa spítal "Ako na baby?" Odpovedal mi "Jedna raz príde "
Bol som rád že ma takto James podporuje ale bál som sa že ma nebude chcieť Jessie ... Keď už sme vystupovali s auta uvideli sme obrí elegantný dom a cestou do vnútra nás následoval červený koberec.Prvé čo som si všimol bol veľký altánok zdobili ho farebné svetielka .A to jedlo mňam ... vyzeralo fantasticky aj výborné chutilo jediné čo mi na tom stole chýbalo bol losos miľujem losos ale viacej mám rád Jessie. Ako som ju uvidel šiel som za ňou ako som šiel rýchlim krokom tak som skoro spadol do bazéna Bolo tam toľko ľudí že som ju stratil. Prišiel James a ukázal na lehátka. Ja som mu pobúchal po chrbte a povedal mu len "Díky" a už ma nebolo bežal som pri lehátka. Mal som stres ale sadol som si pri ňu prihovoril som sa ja "Ahoj super párty" Jessie "Ahoj hanblivka "
Ja "Počuj nemôžme na to zabudnúť?" Jessie "jasné"a pobozkala ma. Celý som s červenel a bol hrozne šťastný ďalej sme kecali o škole a o jej voľnom čase. Povedala že sa stretneme najskôr v pondelok škole . Ide s rodičmi na víkend preč. Keď už sa párty  skončila s Jamesom sme sa stretli. Ako inak opil sa v škole zlatičko vonku zviera tak sme šli pešo bola to dlhá ukrutná cesta nosenia toho svalnatého opilca . Šli sme ku mne domou tam som povedal ocovi že žúrka bola riadna a otec sa len  zasmial a povedal že nechaj ho tu na gauči. Roztiahol som mu gauč dal mu návliečku na gauč doniesol mu vankúš a perinu a samozrejme minerálku a kíbel. James zaspal hneď ale ja ako som vošiel do izby som sa šmaril o posteľ a absolútne sa mi nedalo niekoľko hodín spať kvôli bozku.Na koniec som zaspal  až o 5 ráno a zobudil som sa o 11:00 James mi nastŕčal mobil do tváre na ktorom boli rôzne fotky ako sa Jessie bozkáva s každým druhým  moc ma to ranilo a v tom sa spustil plač...

GOOD BOY?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora