~•5•~

515 12 3
                                    

"Mi sa spoznáme" Ja som sa už len usmial a povedal "Chytá ťa už spánok". Zoe mi oplatila úsmev a schválne sa začala predo mnou prezliekať .Mohol by som povedať že som sa nepozeral ale preca len mi utekali oči na to božské telo. Keď si pri mňa ľahla len v spodnom prádle bál som sa čo bude ďalej ale snažil som sa byť kľudný a prezliekol som sa tiež cítil som jej pohľady na mojom tele a v tom sa mi vyčaril úsmev na tvári od ucha k uchu .Nechal som si tepláky aby to nevyzeralo tak vizívavo ako jej spodné prádlo. Po dlhom tichu sa ozvala Zoe "Dobrú noc". Ja "Ďakujem aj tebe a sladké sny " Zoe sa usmiala a šla spať. Ráno som sa vzbudil a Zoe bola na mne nalepená ako pijavica ale ja sa nesťažujem je fajn mať pri sebe take sympatické dievča . Nevydržal som. Nedokázal som sa pozerať na tu krásnu postavu a perfektnú dušičku tak som sa k nej pritúlil a dal si cez ňu ruku .Bolo mi fantasticky zažil som  to prvý krát v živote ale neľutoval som to .Potom ma napadlo že ju prekvapím objednal som dobré raňajky a horúcu kúpeľ .Keď sa zobudila sa pekne ponaťahovala a prekrásne sa na to pozeralo . Ja "Ahoj a Dobré ránko"
Zoe "Jeej to je krásne" silno ma objala a aj ja ju bolo to dlhšie objatie  a prial som si aby nikdy neskončilo pri Zoe som prestal myslieť na Jessie .Keď sa objatie bohužiaľ skončilo šli sme jesť . "Je to vynikajúce" .Zoe len kivala hlavou a všetko rýchlo zjedla . Opital som sa "Chutilo?"ona odpovedala "Bolo to úžasné jedlo...ďakujem" A už som vedel že nebude medzi nami len kamarátstvo. Dala mi jemnú pusinku na líce a sčervenel som . Nevedel som čo jej mám na to povedať tak som zmenil tému a spítal som sa  "Ideme do bazéna?" Zoe povedala "Ale ja tu mám tu horúcu kúpeľ".Ja som jej odpovedal "To je dobre." Kím sa Zoe prezliekala som šiel vzbudiť Jamesa a povedal že ideme do bazéna rýchlo sa obliekol . Teraz už len čakať na Zoe. James " Zoe to trvá tak isto dlho ako ostatným ženám. Ja "Pane božeee nehovor mi že hodina čakania" James ukázal hlavou že sa mam pozrieť do dverí. Otvorila sa mi sánka a pozeral sa obimala Jamesa a popriala mu dobré ráno. Potom objala mňa stisol som ju k sebe a ona to isté už mi len zavrela sánku a povedala "Neslintaj su to len plavky."Ja som sa začal škeriť a stále zaňou chodíl ako jej psýk vyzerala dokonale. Keď sme už sedeli na lehátkach opitala sa ma "Nenatrel by si mi chrbát?" Samozrejme som súhlasil a natieral jej ho jemne a pomali aby som nič nepokazil. Zoe "Máš krásny zamilovaný víraz " Dostal som stres a neodpovedal ale po chvíľke som sa odvážil povedať aspoň to "Ďakujem". V tom som si uvedomil že by to šlo že to sňou musím skúsiť. Vliezla do bazéna a plávala plával som sňou a po nijakej pol hodinke šantenie som si sadol na lehátko. Višla s bazéna a už som sa len sústredil na te kvapky ktoré tiekli po jej krásnom tele . Spítal som sa " Čo keby dnes...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 25, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GOOD BOY?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin