~•4•~

628 8 0
                                    

A v tom sa spustil plač
Moje sny sa premenili na prach vďaka Jessie . James ma ukľudňoval a obimal ma . No moje slzy sa nevedeli zastaviť. V mojej hlave sa premietal náš bozk a naše prvé "Ahoj" . Neustále som si opakoval jednu otázku dookola "Čo som spravil zle?" .James si začal robiť srandu že som asi moc slintal dosť ma to upokojilo a hlavne to čo mi povedal "Život ide ďalej neplač pre niekoho za koho ti to nestojí" .V tedy som si uvedomil že James je vážne praví kamarát . James potreboval niekam zájsť a prišiel sa ku nám najesť aj s kamoškou má zeleno modré oči a špinavý blond vlasy vyzerá byť sympatická a je prekrásna nečudujem sa že sa sňou James baví je to balič.

Prišla za mnou a objala ma a povedal "Ahojky ja som Zoe a ty si

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Prišla za mnou a objala ma a povedal "Ahojky ja som Zoe a ty si..?". Samozrejme som sa predstavil "Volám sa Jack" zo slušnosti som nabral aj jej Zoe poďakovala a spolu aj s Jamesom sa pustili do jedla keď sme sa nejedli James dostal nápad "Čo keby ideme niekam na hotel? je víkend a nemáme čo robiť " Ja som súhlasil a opital sa Zoe "Aký máš nato názor?"odpovedala "Jasné pôjdem nemám nič na pláne". James si šiel po veci aj zo Zoe.  Zbalili sa prišli ku mne. Tento krát som nestíhal ja ale nenadával a to je dosť prekvapivé večinou dudre . Asi vie že to mam tažké. Neviem si bez neho tento krutý svet predstaviť vždy si ma zastával a bol ku mne úprimný. Keď sme sa zhodli nastúpili sme do auta . Zoe sedela vedľa mňa a stále mi lichotila aj ja jej ale z mierou nebol som si istý či po nej James nejde . Ale vlastne nemal som na to ani náladu potom čo som sa dozvedel čo robí Jessika. Celú cestu sme si spievali a smiali sa . Zoeniné "nenapadné" dotyky sa nedaly nevšimnúť úprimne mi to ani nevadilo. Keď sme dorazili zobrali sme si veci a šli na recepciu nech nám dajú izby a povedali že su 2 voľné jedna manželská izba a jedna pre odpadlíka začaly sme sa smiať a primuli to bez problémou. Zoe ma stiahla do manželskej izby a hovorí "Mi sa spoznáme "

GOOD BOY?Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang