ULAN O KADAR UZUN ZAMANDIR YB ATMIYOM Kİ KİTAPTA EN SON NERDE KALDIĞIMI UNUTMUŞUM AMK NEYSE ANAMIN TELEFON YİNE BENDE SEBEP ÇALDIM HEHE NEYSE YB'YE GEÇEK HADİ LUCİFETLAR.Brick
Evet "blossom'ın gönlünü tatilde tekrar kazan" operasyonu başlıyo adını Dila buldu o yüzden bu kadar uzun zaten profesör utoniom'u ikna edene kadar boomer'ın canı çıktı evet boomer'ın sebep ben kimseye yalvarmam onca kızın hayali zenginlerin zengini ünlü şarkıcı,model ve oyuncu olan ben mi hah anca rüyanda gerçi bunlara boomer'da sahipte ben ondan daha saygınım o yüzden bu işi boomer yapıcak şu anda arabayla kızları almaya gidiyoruz.
Boomer: bana bak brick eğer bu tatilde blossom'la sevgili olmassan senin götüne bu limuzini sokarım anladın mı?
Brick: anladım limon ağacı anladım.
Boomer: bana limon ağacı deme seni kızıl Rapunzel.
Butch: Allah aşkına yine başlamayın.
Brick/boomer: KAPA ÇENENİ ÇAM AĞACI!!!
Blaze: hop hop sakin.
Butch: KARIŞMA PATLICAN KAFA!!!
Dilania: cidden her gün sizi çekmek zorunda mıyım?
Extora: Dila sakı-
Dangalaklar: KAPA LAN ÇENENİ ŞALGAM KAFA!!!
Extora: bana mı dediniz dilania'ya mı?
Dangalaklar: İKİNİZEDE!!!
Lizana: çok uyumlusunuz maşallah tütütütüttü.
Katsune: hadi dila-kun'u anlarım kardeşiniz,exto-kun kuzeniniz. AMA BİZ NİYE GELİYOK LAN EY GÖZÜNE KURŞUN SIKTIKLARIM!?!
Brick: siz de bizim bir nevi kardeşimiz siniz o yüzden geliyorsunuz okey?
Takana: iyi be anladık kardeşinisiz falan filan.
Lakota: kaba olma takana iyi bir şey dediler hem bizim de bir tatile ihtiyacımız vardı bu aralar çok yoğun çalışıyoruz kafamız dağılmış olur hem ne güzel.
Katsune: kafamız dağılırsa düşmanların bizi öldürmesi daha kolay olur.
Lizana: zaten senden pozitif düşünmeni bekleyemezdik sune-san
Takana: kat haklı zayıf düşebiliriz.
Boomer: yeminlen siz ikiniz içimi çürütüyonuz Allah ananıza babanıza sabır versin be.