BÜYÜK KARGAŞA

418 18 14
                                    


Yazar

Sabah olmuştu ve herkesin bir tek amacı vardı o da Butch'ı uyandırıp kahvaltıya gitmekti, uyanmıyordu çocuk, hayır kendi uyusa neyse almış Buttercup'ı sarılıyor, kızın nefes aldığından şüpheliler.

Boomer: 10 dolarına bahse girerim Brick en fazla 10 saniyeye sinir krizi geçircek.

Bubbles: ben 5 dakika veriyorum.

Blossom: 2 dakika, o da en fazla.

5 saniye sonra

Brick: LAN KÖMÜR KAFALI HORMONLARI BİRBİRİNE KARIŞMIŞ GODZİLLA KALK LAN!

Blossom: Ben neden bunun kardeşiyle iddiaya girdim ki?

Blossom ve Bubbles Boomer'a 10 dolarlarını verirken Brick Butch'ı uyandırmıştı.

Butch: Neden uyandırdınız ki!? zaten tatildeyiz!

Blaze: Tatildeyiz çünkü eğlenmek istiyoruz gerizekalı, uyumak değil.

Butch: Herkesin eğlence anlayışı farklıdır.

Buttercup: SENİN EĞLENCE ANLAYIŞIN BENİ NEFESSİZ BIRAKMAK MI!?!

Lizana: Amma konuştunuz sizde, hadi artık kahvaltıya inelim, yakında içinizden birini yicem yoksa.

Kahvaltı için inerken bilin bakalım ne oldu?

Butch: Gözüm kapalı bir şekilde hiç güç kullanmadan kahvaltı salonuna inebilirim.

Blaze: 200 Dolar bahse girerim yapamassın.

Boomer: Bende varım! 200 dolar koyuyorum ortaya! Yaparsın sen bunu Butch, yapamassan o 200 doları senden alırım.

Brick: Ben hiç bulaşmıyorum çünkü bu malın ne yapacağı belli olmaz boşu boşuna paramı yakamam.

Buttercup: Oğlum sen paradan oluşmuşsun, ne bu param değerli havaları.

Dilania: Senin güçlerin var değil mi?

Buttercup: Evet?

Dilania: Asla bitmeyeceğini bilsen bile onları boşuna harcar mısın?

Buttercup: Tabii ki hayır! Gereksiz yere  ne diye güç kullanayım?

Dilania: İşte para da öyle, neden gereksiz yere harcayalım değil mi?

Buttercup: Doğru.

Butch gözü kapalı şekilde yürürken küçük bir kız onun bacak arasından geçti, Butch dengesini kaybederken Blaze'ide kolundan tutarak yuvarlanmaya başladılar, Boomer onları tutmak için koşarken hızına engel olamayıp onları geçmişti ve çocuklar onuda içlerine almıştı, Brick kardeşlerine bela okuyarak onları tutmak için uçmaya başladı, Takata bunlarla nasıl kuzen olabildiğini sorgularken Extora ve Lakota gülmekten yarılırken kızlar ne olduğunu anlamaya çalışıyorlardı.

karmaşık duygular(blossick)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin