Part 4

1.5K 47 8
                                    

Sukan sudah habis... Haha... Takpayah lah nak citerkn tentang sukan tu.. Jeles lh.. Haha..

"Uii... Jauh mengelamun.. Apa yg ko pikir tu.. Apalah keputusan ko?" tanya willglad.

"Ah apa,, oh... Sia dpt no 3 di kelas.. Ko pula?"

"Pintar juga.. Sia dapat nombor 2 di kelas.." willglad balas.

"Ndak aku percaya .. Tipu lh ko sana.."

"Ya bb btul ni.. Nah.." sambil menghulurkan result dia..

Pintar juga willglad ni.. Haha sudah lh atlet.. Handsome lagi.. Urhh cair..

"Eleh bru pertengahan tahun , kita tanding bh akhir tahun.. " sambil menjeling..

"Jan lah marah ko ni" balas willglad..sambil buat muka cair dia.. Kalau korang nampak depan mata kompom cair juga..

"Manada marah owh.."

"Oh okok... Uii bisuk cutikan.. Buli kh sia pergi rumah ko ni malam?"

"Buli bh.. Sepa larang.." balas ku smbil ketawa..

"Ok baby.." dia balas

"What ba..." belum aku sebut perkataan tu sudah willglad mencium pipiku lalu pergi ke kantin... Nasiblah orng tak nampak klau tak.. Malu gila...

Malam tu. Haa willglad datang rumah aku.. Pakai baju merah dan seluar pindik grey yang fit.. Bawa spek hitam.. Macam vip dia ni haha

Well saya jemput dia masuk dan nonton tv .. Haha.. Kami bercerita sambil tengok tv... Sampai jam 11 malam..

Bermulalah kisah tu haha...

Memang cukup mengantuklah aku masa tu.. Aku ajak dia tidur dengan aku.. Dia pun ikut lah tidur...

Sampai sahaja dalam bilik dia buka baju dia.. Mungkin dia selesa tidur teda baju kali..

Six pack dia memang idol.. Tak terlalu tegap and putih kulit dia gila..

Apalagi tutup lampu dan tutup mata.. Dia pula sebok main hp..

Kemudian... Dia tanya padaku..

"Joel... Ko ada gf kh?"

"Teda knapa?" aku balas

"Tanya ja haha"

"Ko pula.. Mesti ada gf kn" soal ku

"Teda," balas willglad perlahan..

"Punya handsome ko ni pun teda gf??"

"Sia smpan cinta sia untuk ko.. Haha.." dia balass.. Okay ayat ni saya ingat main-main and just lawak..

"Ya lh tu..." aku balas

"Btul bh.." willglad balas membuatkan saya terkejut sekejap.. Betul kah dia suka saya ataupun main-main ja?

"Emm willglad, buli sia tanya kh.. Knapa tdi ko panggil sia baby?" soal ku..

Dia diam sahaja..

"Mmm okay lh gud nite.."aku balas

Dia tutup hp lalu peluk aku.. Hangat nya pelukan tu.. What crush aku peluk aku.. Tiba-tiba dia soal.

"Joel.. Ko jan benci sia arh klo sia ksitau ko perkara sebenar.."

"Ok.. Apa kono tu?"

"Sebenarnya Joel, sia sayang ko.. Sia lama sudah sukakan ko.. Cuma sia takut mo ksi tau kau."

Dengar ja ayat tu. Saya tak balas apa-apa..

"Plis Joel.. Jan benci sia arhh.." lalu membuka pelukan nya.

Aku memberanikan diri pusingkan badan kearahnya. Lalu

"Buktikan kalau ko suka sama saya." balas ku

Dia mendekatkan mukanya dengan muka ku.. Semakin lama semakin dekat bibir kami bersentuh..

Dia sempat memeluk aku sambil mencium aku.. Lama juga dia mencium aku.. Mata bertemu mata.. Aceh haha...

"Mula dri hari ini ko panggil lah sia baby, sia panggil ko dear.. Sia terima ko jadi bf sia..Tpi jan curang tau.."

"Okay baby" lalu mencium aku sekali lagi..

Kali ini dia berada di posisi atas ku.. Sambil membelai rambut ku.. Aku pula memegang pipinya..

Bercium dan terasa juga lah batangnya yang stim bersentuhan dengan batang ku.

"Baby buli dear buat kh?" willglad tanya..

"Ko kn bf sia.."

"Okay baby ku sayang.."

Dia membuka bajuku dan aku membuka seluar ku.. Taklama itu dia membuka seluarnya.. Sampailah kami berboxer sahaja..

Dia cium bibir ku dengan rakus sambil mengesel batangnya dengan batang ku.. Panjang gila batang dia..

Kemudian kami membuka boxer kami dan aku terus menghisap batangnya.. Yela kan nak buat mesti kena cairkan dulu haha..

Aku isap batangnya yang sepanjang 7 inci tu dengan rakus.. Aku masukan kesemua batangnya kedalam mulut ku sambat terasa di anak tekak..Dia pun kesedapan..

"Ya baby.. Sioknya dapat baby ... Arhh.. Pandai baby.. Arhh"

Kemudian aku kembali mencium nya.. Dia perlahan-lahan memasukan batangnya kedalam jubur ku..

"Dear.. Dear.."

"Tahan baby"

Dia mula mencucuk secara perlahan lahan sehingga lah batangnya sepenuhnya dalam juburku..

Dia mula mencucuk aku.. Dengan perlahan lahan dahulu.. Aku pun terasa sakit tapi disebabkan cinta aku rasa sangat siok.. Dia pun begitu.. Wah memang untung jugalah dapat bf yang handsome dan fit..

"Baby, dear kasi laju ya.."

"Ok dear.. Ni malam untuk dear sahaja.."

Dia mula cucuk secara laju.. Sampai boleh dengar bunyi.. Aku pun macam nak terberak tapi kenapa siok sangat kena cucukni arh..

Batangnya semakin mengembang.. Tak lama juga lah..

"Baby dear mo.. Ahh.."

"Dear pancut ja di dlm.."

"Okay baby.."

Aku mencium nya dulu supaya dia tidak mengaum macam singa.. Haha... Aku ketatkan lubang ku..

Dia melajukan cucukan sehingga taham maksimumm.. Walaupun nak keluarkan bunyi.. Nasib aku cium dia haha..

"Mmm.. Mmm.. Ahhh.." dia bersuara dalam mulut ku haha.. Dibisukan oleh ciuman ku

Aku terasa hangat mengalir di lubang ku air yang banyak.. Banyak gila dia pancut..

Aku letih dan sangat letih... Dia pula mahu lagi round kedua.. Macam tak penat lah..

"Besok pagi ja lah kita buat dear.. Baby penat lah.."

"Okay baby, dear sayang baby.. "

Malam tu batangnya masih didalam lubang ku.. Sengaja taknak lepaskan haha.. Pelukan yang cukup hangat menyenyakkan aku untuk tidur..

Indahnya waktu tu.. Cukup mengembirakan dia dan aku..

Bersambung...

#so gais apa macam.???
#nanti bersambung waktu pagi pula.. Haha

#vote and share lh kalau suka kih³.. Haha

#sayang willglad.. Haha

Cerita HidupkuWhere stories live. Discover now