Aku terasa sangat puas malam itu. Dia terlalu mencintaiku? Tetapi kenapa dia nak juga sorokkan semua ini daripadaku? Aku juga tahu dia merasa puas.
Sebelum aku dibuai oleh mimpiku, dia sempat mencium bibirku. Aku terasa cukup bahagia dalam pelukannya itu.
Lelaki yang dulu aku ingini sekarang menjadi milikku, Sangat untung hidupku. Sudahlah lelaki idaman aku ni Kacak, Fit, atlet , dan pintar.
Kami pun tertidur. Sangat letih dan gantuk..
"Morning baby dear.. Muahh" willglad mencium aku supaya membangunkan aku.
"Mmm.. Baby mo tidur lagi bah.. Karang baby bangun"
"Ohh, kalau ndak mo bangun.. Buli bah"willglad balas.
Aku pula masih ingin tidur tetapi dia pula memusingkan aku, entah apapah yang dia nak lakukan ?
"Baby bersedia untuk bangun kh?" willglad tanya.
"Sia mo tidur bah dear.." aku balas
Lepas tu dia masukkan batang dia dalam lubangku.. Arh.. Sangat kasar..
"Ahh-hhh dear.. Pe la hannn si-sikit laahh.. Ahhh"
Dia memulakan kelajuan yang sangat ganas dan kasar.. Rasanya kelajuan 350km/j haha... Sakit gila.. Lagi laju dari angim taufan kot..
"Ahh dear.. Pelan sikit.. Ganasss" aku memohon supaya perlahankan henjutannya..
Dia tak kisah langsung lepas tu kira-kira dalam masa 5 minit dia menekankan batangnya dengan kasar.
"Ahh baby sayang, dear mo.. Ahh"
"Ahh dear..."
Pancut lah air mani dalam lubang ku ini haha..
"Baby, dear mo lagi boleh?" tanya willglad
"Wah, dear ni boleh tahan, mo sampai beround² dear mo buat.." ujar aku
"Dear kn milik baby, dear sayang sangat dengan baby" dia balas
"Oklh oklh"
Dia kembali bersambung dengan pelbagai aksi dan style macam doggy style dan macam-macam lagi.. Bagi saya sangat best, seperti mau meletup cinta saya terhadap dia.
Kali ini lebih lama , hampir 30 minit kami buat.
"Baby, dear mo~" ayat itu bermaksud dia sedang tahap klimaks untuk kali kedua.
"Dear kasi jakk.. Da-dalamm" aku sahut
"Ahh..dear" sewaktu dia klimaks dia menekan batangnya dalam lubangku sepenuhnya. Terasa sakit sedikit.
"Ahh baby, dear sayang baby dengan ikhlas" lalu dia mencium bibir ku.
"Baby pun sayang dear." sambil senyum memandang mukanya yang orang kata sangat menawan hati ini.
Dia mengeluarkan batangnya yang penuh dengan buih air mani. Haha yela buat 2 roundkan. Dia mendukung aku ala-ala seperti dalam disney princess, tapi wait, ringat juga aku arh dia dapat angkat. Haha
Membawa masuk ke bilik mandi untuk mandi sama-sama. Nasib tak ada orang dekat rumah.
Memang waktu mandi pun aku ada malu sikit haha, sebab tak pernah mandi dengan orang. Waktu dia senyum tu aku cair sangat walaupun dah menjadi milikku.
Keluar ja dari bilik mandi terus dia menolong mengelap aku, alah, aku bukannya budak-budak lagi pun.. Lepas tu memakai baju semalam, yelah tak kotor pun, tapi aku dan dia bertukar boxer. Haha..
Selesai sahaja pakai baju kami terus pergi kedai. Nak cari makan, lapar doh waktu tu.
Semasa jalan tu, dia asyik pegang tangan aku, aku jadi malu kejap haha. Outdoor pula dia buat gini.
"Eh, dear jan lah di sini, malu lah."
"Oklah baby, yang penting baby tidak lari dari cinta dear.. Cha cha cha.." dia balas
"Ok bh dear"
Kami duduk di sebuah restorant , makan-makan minum- minum selepas tu jalan-jalan.
Waduh satu hari kami jalan-jalan di kedai tapi tiada pun beli apa-apa.. Mmm haha...
Jalan-jalan cuma nak ajak dating jer pun haha.. Tapi lawaklah takda beli apa-apa.
Tapi aku perasanlah ada seseorang yang memang mengekori kami dari tadi.
Bila pandang ke belakang tapi tiada juga.
"Eh, baby ko buat apa ni mcm orang gila ja tengok sini-sana?"
"Deman eh? Kah sakit ?" dia sambung.
"Mm dear perasan kh ada org mcm ikut kita ja dari belakang?" aku balas.
"Manada, ahh.. Itu dari kata hati baby ja bh tu." dia balas
"Mm okay lh.. Jom sambung jalan"
Lepastu kami sambung jalan melewati seluruh bandar itu. Macam dah jadi YB sudah haha.
Kami janji pula nanti petang pergi jogging. Aku terima ja, haha. Mentang-mentang dah jadi atlet..
Kami janji pakai baju warna hijau sama-sama. Lepastu balik rumah rehat kejap.
Tapi....
#korang nak tau tak sambungan ceritani? Vote lah haha..
#kalau boleh admin minta lebih 15 voter untuk cerita ni..
#share lah juga yerr.. Muahh
#kalau sampai 15 voters untuk part ni gwe sambung.
#bye u alls... Muahh
YOU ARE READING
Cerita Hidupku
Storie d'amore"Kau teman hidupku Joel, Aku Sayang kau" ~ Unk(haha baca lah) Ni cerita 100% benar okay. (Percaya ka?) ni cerita khas untuk remaja BXB(phm lh tu kn) Vote klo suka Kisah Remaja Guys!! In malay mix sabahan. #kalau nak tau read #kalau suka vote #kalau...