ლექცია მოსაწყენია, ძალიან მოსაწყენი. ჯონგუკმა უკვე ორი დიდი ჭიქით დალია ყავა, მაგრამ მაინც ეძინება. ის ვერ დაიჯერებს, რომ ვინმემ ეს ლექცია თავისი სურვილით აირჩია, მასაც უბრალოდ სჭირდება და უწევს აქ იჯდეს.
ვიბრაციის ხმაზე ჯონგუკმა მობილური ჯიბიდან ამოღო და ისეთი რაღაც დახვდა რამაც უკეთესად გახადა, ეს იყო შეტყობინება ჯიმინისგან. საყვარელი, საყვარელი ჯიმინისგან.
ჯიმინი: ვისურვებდი რომ აქ იყო. {ფოტო}
ფოტოს ნახვის შემდეგ ჯონგუკს მობილური ხელიდან დაუვარდა, თუ ფოტომ ვერა ცხელმა ყავამ გამოაფხიზლა, რომელიც მის ბარძაყებზეა.
-ო ჯანდაბა-დაიყვირა ჯონგუკმა.
-მისტერ ჯონ, თქვენ ხომ არ ჩაატარებდით ლექციას ჩემს მაგივრად?-იკითხა ლექტორმა.
-არა, არა უბრალოდ ყავა დამეღვარა. წავალ და სალფეთქით გავიწმენდ, მაპატიეთ არეულობისთვის-თქვა სანამ დარბაზს დატოვებდა.
უახლოეს საპირფარეში შევიდა და ფოტოს უკეთესად სანახავად მოვიბილური გახსნა.
ეს იყო სელფი, მაგრამ არა ჯიმინის სახის. ჯიმინი მუცელზე იწვა, სულ შიშველი და ჯონგუკს თავისი უკანალის ფოტო გამოუგზავნა, შუა ლექციის დროს.
ჯონგუკმა ამოიხვნეშა, როდესაც იგრძნო თუ როგორ გამაგრდა. ჯიმინმა იცოდა, რომ მისი უკანალი ჯონგუკის სისუსტე იყო. ჯონგუკი საპირფარეშოში ჩაიკეტა და უნიტაზზე მოთავსდა.
ჯონგუკი: რას მიკეთებ? ყველგან ყავა გადამესხა და ახლა არ შემიძლია ლექციაზე დავბრუნდე, რადგან ამდგარი მაქვს.
ჯიმინი: ვიფიქრე მოგეწონებოდა :(
ჯონგუკი: ძალიან კარგად იცი, რომ მომეწონა. პატარავ, სერიოზულად შენ ყველაზე კარგი ტრაკი გაქვს, რაც ოდესმე მინახავს.
YOU ARE READING
Wish You Were Here ✅
General Fictionჯონგუკი ჯიმინს თინდერზე გაიცნობს, თავისი მეგობრის წყალობით. (ფიკი არის ნათარგმნი)