-მაისური გაიხადე-ბრძანება გასცა ჯიმინმა, როდესაც ორივე ოთახში შევიდნენ. გუკმა მაშინვე შეასრულა მისი ბრძანება-მიდი დაწექი.მანაც ისე გააკეთა როგორც ჯიმინმა უბრძანა. ჯიმინის ეს მხარე წარმოუდგენლად სექსუალური იყო, ჯონგუკს ძალიან უნდოდა შეხვეწებოდა.
ის უყურებდა ჯიმინს, რომელიც ნელა მივიდა მასთან და კალთაში ჩაუჯდა. ჯონგუკი ეცადა ჯიმინს ბარძაყს შეხებოდა, მაგრამ მან ხელი მოიშორა.
-არ შემეხო სანამ უფლებას არ მოგცემ-თქვა ჯიმინმა, ჯონგუკმა კი ამოიხვნეშა.
-პატარავ, მინდა რომ შეგეხო. გთხოვ-თქვა ჯონგუკმა და ისევ ეცადა ჯიმინს შეხებოდა, ჯიმინმა კი მაჯაში დაავლო ხელი და საწოლზე მიაკრა.
-არა, სანამ არ მეტყვი რისი მოსმენაც მინდა-დაისისინა ჯიმინმა, ჯონგუკმა ზუსტად იცოდა რისი მოსმენაც უნდოდა მას, მაგრამ თქმას არ აპირებდა, ჯერ არა.
ჯიმინი ცოტა ხნით გაჩერდა, როდესაც დარწმუნდა რომ ჯონგუკი არაფრის თქმას არ აპირებდა, საწოლის გვერდით მიცოცდა ქვემოდან ლუბრიკანტი და გრძელი თხელი ქსოვილი აიღო და თავის ადგილს დაუბრუნდა.
მან ჯონგუკის ხელები ერთმანეთზე მიამაგრა, თხელი ქსოვილით. ჯონგუკი ასეთ სიტუაციაში ჯერ არ ყოფილა, ეს ძალიან ამაღელვებელია. ჯონგუკს არ მოსწონდა, რომ არ შეეძლო ჯიმინს შეხებოდა, მაგრამ ის ფაქტი რომ ჯიმინი დომინანტობდა ძალიან ამხიარულებდა. მისმა გულმა უფრო სწრაფად დაიწყო მუშაობა.
-ასე ძალიან ლამაზი ხარ-თქვა ჯიმინმა და მის გულმკერდს აკოცა. წამოდგა და მაისური გაიხადა, შემდეგ კი ჯონგუკის ტუჩებს თავისით ნაზად შეეხო.
-ჯიმინ-ამოიხვნეშა ჯონგუკმა. მას უფრო მეტი უნდოდა, ვიდრე უბრალოდ კოცნა.
-არ აპირებ რომ თქვა?-თქვა ჯიმინმა და ჯონგუკის ქვემოთა ტუჩს უკბინა.
ჯონგუკმა არ უპასუხა, უბრალოდ ამოიხვნეშა. მას ჯიმინი საშინლად უნდა.
YOU ARE READING
Wish You Were Here ✅
General Fictionჯონგუკი ჯიმინს თინდერზე გაიცნობს, თავისი მეგობრის წყალობით. (ფიკი არის ნათარგმნი)