Глава 01: Memories (Спомени)
Гледната точка на Kim SeokJin
❝ Hyung, какво си се замислил така? ❞ попита по-малкият ми брат Taehyung, докато приготвях вечерята.
❝ Нищо. Просто съм изпомрен. ❞ отвърнах с лека усмивка, след което продължих да правя едно от любимите ястия на Tae.
❝ Изморяваш се заради мен. Съжелявам, че съм ти в тежест hyung. ❞ каза Taehyung натъжен навеждайки глава.
Нацупената му физиономия винаги ми е била слабост. На колкото и години да стане, Tae винаги ще си остане малкото ми братче в моите очи.
❝ Не говори глупости, много добре знаеш че обичам да се грижа за теб. Тъкмо ако някой ден се разболея поне ще има доктор, който да е до мен
за да ме излекува. ❞ казах потупвайки го по главата.Taehyung се засмя, след което мина зад мен и ме прегърна.
❝ Добре добре, ясно е че искаш нещо. Иначе нямаше да ми се лигавиш толкова. ❞ дочух кикотене зад мен и до няколко секунди Taehyung ме пусна привличайки вниманието ми.
Tae нацупи устни и разшири колкото се може очи опитвайки се да пусне крокодилски сълзи.
❝ Не преигравай чак толкова. ❞ казах извъртайки очи.
❝ Добре. Познаваш ме. ❞ каза той и драматично седна на кухнениският плот.
❝ Hyung знам че не ти е приятно но- ❞
❝ Не. Jungkook
не може да спи тук. ❞ прекъснах го без дори да го поглеждам.❝ НО HYUNG! ❞ извика той и точно преди да каже още нещо по погледнах от типа "искаш ли да те ударя" и той веднага престана.
❝ Защо си толкова против? ❞ попита той с тъжна нотка в гласа.
❝ Защото предния път когато покани Jungkook тук цяла нощ не можех да заспя от вас! ❞ казах издразнено, когато ми се налага да си спомня.
Taehyung се изчерви, след което бързо прочисти гърлото си и сложи ръка на сърцето си. После каза:
❝ Обещавам, че повече няма да се повтори. ❞
Аз го погледнах от типа "мен или себе си се опитваш да обедиш?".
Той млъкна и си пролича че се е предал.❝ Добре хубаво, печелиш hyung. ❞
❝ Впрочем hyung какъв
ден е днес? ❞❝ 24 ноември. ❞ отвърнах.
❝ Момент това не означава ли, че на този ден с Hoseok hyung имате годишнина? ❞
❝ Имахме. Вече не сме заедно. Забрави ли? ❞
❝ Аз - съжелявам hyung. ❞ каза Taehyung с извинителна усмивка.
❝ Няма нищо, всичко е в миналото. Всичко си остана един спомен. ❞
Авторска бележка: Благодаря Ви за това че прочетохте тази първа уводна глава, надявам се да Ви е харесала! Споделите в коментарите мнението си :)
YOU ARE READING
THE PRESIDENT'S BABYBOY (DISCONTINUED)
FanfictionKim Namjoon е президента на Южна Корея, щастливо женен за съпругата си Kim SeoYoung. Или поне така изгрежда пред обществото. Kim SeokJin е обикновен готвач/сервитьор, който намира смисъла на живота в това да препечелва за образованието на по-малкия...