[2] mister korea

229 31 8
                                    

Глава 02: mister korea
(мистър Корея)

Гледната точка на Kim Namjoon

❝ Сър имате неотложна среща с министър-председателя на България- ❞

❝ Разчисти графика ми за днес Hoseok, нямам време да се занимавам с повече глупаци днес. ❞ отвърнах след като освободих асистент-бодигарда си Jung Hoseok, аз масажирах леко главата си.

Твърде много работа имам, а прекалено малко време да се насладя на живота си.

Вече съм на двадесет и седем години, а все още се чувствам сякъш не съм изживял живота си.

Всичко се обърка, когато баща ми внезапомно се разболя и почина от рак. По принцип нямах намерение да тръгна по неговият път и да се кандидатирам за президент, но майка ми бе толкова настоятелна че просто не можех да и откажа.

Плюс това сме и доста заможно семейство, а според нейните закостенели разбирания "какъвто е бащата, такъв трябва да е и сина" или с други думи да последвам стъпките му и да навляза в политиката.

Да но хората в Южна Корея, не желаеха да ми се доверят, тъй като бях замесен в редици скандали с известни модели и актриси. В своя защита ще кажа че те ми се натискаха. Какви курви.

Та за да оправя положението си се съгласих на уреден брак с дъщерята на министър-председателя Lee JongSuk, Kim SeoYong.

Освен това получих титлата Mr.Korea, за най-красив мъж в страната - но кой да вини медиите, все пак са прави.

И така станах президент.
Е това и високия ми коефициент на интелигентност.

❝ Сър кафето ви. ❞ прекъсна мислите ми моят асистент.

❝ Както го обичам, нали? ❞ попитах повдигайки вежда.

❝ За съжеление не е. Жената, която правеше вашето експресо днес напусна и вече няма кой да приготвя специалното ви кафе. ❞

❝ И защо ме уведомяваш сега? ❞

❝ Бяхте в заседание и не исках да ви прекъсвам с подобни незначителни неща- ❞

❝ Незначителни? Нима казваш, че приготвянето на кафето ми е нещо незначително? ❞

❝ Не сър. Веднага ще намеря заместник. ❞

Hoseok извади телефона си и преди да направи обаждане аз казах:

❝ Остави това. Заместник ще намериш утре, а днес ми намери място в което да ми направят кафето. ❞

След две минутно търсене на телефона си, Hoseok ми каза че е намерил ресторант в който предлагат точно такова експресо, каквото обичам.

❝ Да вървим тогава. ❞ казах изправяйки се от удобния си стол.

❝ Не е нужно да идвате сър, аз ще ви донеса кафето. ❞

❝ Остави. И без това ми е разчистен графика. Идвам с теб. ❞

Авторска бележка: Наближава първата среща на Namjoon и SeokJin! ^~^

Авторска бележка: Наближава първата среща на Namjoon и SeokJin! ^~^

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
THE PRESIDENT'S BABYBOY (DISCONTINUED)Where stories live. Discover now