NSP

296 10 5
                                    

                                                                FELIX'S POV:

Jeg fikk øyekonntakt med "fostersøstra" til Oscar. D/N tror jeg hun het. Hun var serr den nydeligste jenta jeg noen gang har sett! Det lange lysebrune håret hennes,de lyseblå øynene alt ved henne var perfekt. Felix,Felix,FELIX,ropte Ogge på meg. Jeg kom tilbake til verden og så at alle guttene hadde hilst på D/N untatt meg. Jeg reiste meg og tok hånden hennes. Hei,jeg er, er, er, eh, eh,stammet jeg fram. Felix,sa Omar forsiktig. Jaja,Felix heter jeg stemmer det,sa jeg og smilte til henne. Jeg hørte de andre flire bak meg. D/N,sa hun og smilte litt forsiktig til meg. Jeg og Omar må gå nå men det var veldig hyggelig og møte deg D/n,sa Ogge. Hvor skal dere?,spurte Oscar. Vi skal henge sammen med Sandy og Susanne,sa Omar fornøyd. Oooo,er det noe i mellom dere eller,sa Oscar og smilte ertende til Ogge og Omar. Kanskje,sa Ogge. Kom igjen a,sa Oscar inrøm det! Ikke før du innrømer at det er noe mellom deg og Martine Amalie,svarte Omar. Men vi må stikke nå,hade. Sa de i kor og dro. Ja da var det oss da,sa jeg. Hva skal vi gjøre,spurte,Oscar. NSP,ropte jeg som en liten unge. Jeg hørete D/N fnise bak meg. Greit for meg,hva sier du D/N?,spurte Oscar. Greit,sa hun enkelt. Oscar startet. Felix NSP spurte han. Nøtt. Du er nøtt til å kysse D/N på kinnet,sa han........

Tror jeg kommer til å bytte ut D/N med Olivia

Love,hate and rumors (Norsk The Fooo Conspiracy fanfiction)Where stories live. Discover now