Untitled Part 7

320 15 4
                                    

                                                                         Olivia's pov:

Nå er det snart 3 uker siden jeg kom hjem fra sykehuset. Men jeg husker forsatt ingenting. Mia,Johan,Osacar,Felix og alle har prøvd å få meg til å huske noe. De har sikkert fortalt meg "livshistorien"min 100 ganger! I dag er det nyttårsaften. Vi skal feire sammen med Felix,Ogge og Omar sin familie så det blir en stor nyttårsfest. Nå står jeg og steller meg. Jeg prover og gjøre meg så fin som over hode mulig for Felix. Jeg tror kanskje jeg er litt forelsket i han. Eller veldig faktisk. Plutselig banker det på døra. Kom inn,sier jeg og Oscar stikker hodet inn. Olivia,vi må dra nå,sier han. Jeg pakker leppestiften min og litt ekstra sminke i en lite veske og går og setter meg i bilen. Vi skal være hjemme hos Felix siden det var han som bodde i det største huset.

                                                                        Felix'pov:

Nå er vi akkurat ferdig med å spise desseren og nå skal vi ut og se på fyverkeri. Jeg ELSKER det. Bruker mange 1000kr på det. Vi måtte fortelle Olivia hva fyverkeri er. Stakkars,hun husker jo ingeting. Om det bare var en måte og få henne til og huske alt på. Hun er jo helt perfekt. Ok da,jeg er forelsket i henne. Men hun er nok ikke forelsket i meg. Hun har jo så mye og prøve å finne ut av nå. Jeg har snakket med pappa om at jeg er forelsket i henne og at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med det. Pappa sa at jeg skulle prøve å vente litt til hun husker litt mer. Felix,Felix?spør pappa meg. Hæ,ja? Du er gammel nok til å tenne på disse fyverkeriene,sier han. Vil du prøve? Å JA,ofc. Jeg går litt unna de andre og leser hva som står før jeg tenner på. Vær forsiktig,roper pappa til meg. Og vent litt så de fyres opp akkurat når klokken slår 12. Okey,10,9,8,7,6,5,4,3,2,1. Jeg tenner på fyverkeriene og løper og krasjer i Olivia. Og leppene våre møtes....

OMG!!!! Tusen tusen takk for 1K les. Det betyr så utrolig mye! Godt nyttår!

Love,hate and rumors (Norsk The Fooo Conspiracy fanfiction)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora