Hvem er dere?

264 12 4
                                    

   

                                                           Olivia's Pov:

        Jeg åpnet forsiktig øynene. Hodet mitt verker og jeg føler meg svimmel. Når jeg åpner øynene så ser jeg at jeg er i ett hvitt rom. Sikkert sykehuset tenker jeg. Men hva gjør jeg her? Jeg husker ingenting. Forann meg sitter 4 gutter en mann og en dame. Jeg aner ikke hvem noen av dem er. Den ene gutten med litt blåveiser og sår i annsiktet reiser seg og går mot meg. Ganske kjekk egentlig. Hei Olivia. Hvordan går det? spør han. Bra tror jeg. Hvem er dere egentlig?...                                          

                                                                        Felix pov:

Olivia har endelig våknet. Hun har ligget i koma i en uke nå. Husker du ingenting Olivia? spør Oscar. Nei..svarer hun litt forsiktig. En lege kommer inn og sier at vi må gå ut fordi de må skjekke Olivia. Vi går ut i gangen og venter. Oscar,jeg skjønner ikke hvorfor du ikke har drept meg ennå,sier jeg. Hvorfor skulle jeg drepe deg? Fordi hadde det ikke vært for meg så hadde ingenting skjedd. Oscar reiser seg og går mot meg. Felix,det var ikke din feil. Du kan jo ikke noe for den Idioten som kjørte i dere. Olivia kommer sikkert til å huske ting litt bedere snart og når politiet finner idioten så ordner sikkert alt seg,sier han og klapper meg på skulderen....

Sorry for veldi veldig VELDIG sen opptatering!!! Men nå har det seg sånn at jeg fikk ny data til jul også husker jeg ikke passordet til wattpaden min. Men på den gammle dataen som jeg er på nå er jeg logga på all the time. Men jeg skal prøve å være mer aktiv nå. Og jeg vet Oscar kanskje ikke virker som en veldig beskyttende "stebror". Men det er han! Dere kommer nok til å merke at ALLE guttene er litt overbeskyttene. Og jeg vet at det ikke var så spenndene på slutten men egentlig så var den "Felix pov delen" veldig spenndene. Eller noe eller NOEN der kommer til å bli litt spenndene. Men NÅ har jeg snart røpt for mye. GODT NYTTÅR!! Ps. Det kommer ny del når jeg har fått 3.stemmer og en kmt.

Love,hate and rumors (Norsk The Fooo Conspiracy fanfiction)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora