Keesokan Hari....
💗💗💗💗💗💗Asyraf telah bangun dari tidur ia melihat kecomelan isterinya yang sedang nyenyak tidur.Asyraf bangun sedikit lalu kepalanya ditongkatkan dengan tangannyasambil menghadap wajah Arysya.Asyraf membelai pipi gebu milik Arysya.'Comel'desis hatinya.
Arysya ni merupakan darah kacukan Arab dan siam jadi xpelikla kalau cantik untungla sape dapat dahla menutup aurat untuk suami juga😉😉😉.Arysya yang sedang tidur itu berasa terganggu dengan tangan Asyraf dia terus membuka matanya terlihat Asyraf sedang memerhatikannya dengan dekat sedikit."Good morning sunshine"Asyraf berkata sambil bibirnya melekapkan di dahi Arysya.Arysya hanya menerima ciuman itu dengan senyuman."penat ke?".
Arysya yang mendengarnya terus mencubit lengan Asyraf.Geram pula Arysya saja nk buat dia malu."Hmmm harini abang nk makan apa"tanya Arysya kpd Asyraf.Asyraf terus berfikir"alaaa Sya abang xmkn kat rumah harini,harini abang ada meeting dgn appoiment dengan orang atasan sebab Along xde pergi oustation 2hari,sorry ye Sya"katanya sambil membelai rambut milik isterinya.Arysya yang mendengarnya hanya menggaguk...
Setelah Asyraf selesai bermesyuarat ia terus keluar untuk ke tempat parking keretanya tiba2 Asyraf terlanggar seseorang lalu ia berkata"Sorry2,awak x apa2?"ia bertanya sambil mengutip barang2 milik orang tersebut."Saya okey"kata perempuan itu.
Asyraf yang mendengar suara itu terus mendongak"Wait,you Kelisya right?"."Yup i kelisya and you Asyraf right"tanya Kelisya semula."Ye"kata Arysya."Huu xsangka dapat jumpa u dekat sini"Kelisya berkata sambil memegang dada bidang milik Asyraf."Tu lah xsangka,you bila balik dari UK ni?"."Baru semalam penat xhilang lagi ni"Katanya sambil memegang bahu nye.Asyraf yang mendengarnya hanya tersenyum."You dari mana ni?"tanya Kelisya sambil memandang sekeliling."Mmm i dari restoran dpn tu baru habis meeting"Asyraf berkata sambil menunjukkan ke arah restoran tersebut.
"takpela you i nak balik ke ofis ni"katanya sambil membuka kunci pintu keretanya."okey,nanti ada masa kita boleh jumpa lagi kan"kelisya berkata sambil berpeluk tubuhnya.Asyraf yang mendengarnya hanya menggaguk dan memberi senyuman kepada kelisya...Kelisya melihat kereta milik Asyraf yang sedang meluncur pergi itu terus tersenyum sinis dan hatinya berkata'you're mine'.
Asyraf telah sampai ke rumahnya dia terus memasuki ke dalam rumahnya untuk berehat.Semasa Asyraf memasuki rumahnya ia melihat susuk tubuh Arysya yang sedang tidur di atas sofa dia berjalan secara perlahan2 untuk mendekati Arysya.
Asyraf duduk melutut di hadapan Arysya yang sedang tidur Asyraf memerhati wajah Arysya yang sedang tidur tangannya bergerak untuk menyentuh wajah gebu milik Arysya'comelnya isteri abang tgh tidur'kata hati nye.Asyraf membelai rambut isterinya yang panjang itu"kesiannya isteri abang tunggu abang balik sampai tertidur"katanya sambil tersenyum.
Asyraf mengangkat Arysya yang sedang tidur untuk naik kebilik dia meletakkan Arysya secara perlahan2 diatas katil lalu Asyraf duduk disebelah Arysya.Dia memandang wajah isterinya dan ia merapati bibirnya di dahi Arysya secara perlahan2..Arysya yang merasakan sesuatu di yang melekapi dahinya terus membuka mata perlahan2.Asyraf melepaskan ciuman di dahi Arysya lalu memandang isterinya yang telah terjaga dari tidurnya"Sya kenapa bangun ni tidur balik dah lewat ni?".kata Asyraf kepada Arysya.
"Dah pukul berapa ni abang?"tanya Arysya sambil memandang sekeliling.Asyraf mengerling ke arah jam tangannya lalu berkata"dh 12.30pagi"."Hmmm lewatnya abang balik,abang dh makan?kalau belum Sya boleh panaskan laut"Arysya berkata sambil ingin turun dari katil.Asyraf yang melihat gerak geri Arysya terus menahan"Sya nak pergi mana?"tanya Asyraf."Sya nk panaskan laut untuk abanglah"Arysya berkata sambil memandang Asyraf yang sedang menahannya.
"Xpe Sya abang xnk makan,abang nk tidur nk rehat penat lepas kerja,abang nak sya dgn abang xnk pergi mana2,tunggu sampai abang siap mandi okey"Asyraf berkata sambil memegang pipi isterinya."Hmm yela,tapi betul xnk makan"tanya Arysya lgi.Asyraf menggeleng dan terus kebilik air.
Setelah Asyraf sudah membersihkan diri dia terus menuju ke arah Arysya yang sedang tunggunya diatas katil sambil membaca novel.Asyraf memanjat ke atas katil dan berada di sebelah Arysya itu terus merampas novel yang dibaca Arysya.
Arysya yang ralit membaca novel itu terus terkejut lalu memandang Asyraf"abang apa ni Sya tengah baca lah,bagi balik"katanya sambil tangannya bergerak untuk mengambil novel dari tangan Asyraf."Ai Ai abang suruh Sya tunggu abang bukan baca novel amboi dia"Asyraf berkata sambil tangannya ligat membawa lari buku dari Arysya.
"Alaa abang Sya bosan sebabtu Sya baca novel"."Haa xde2 skrg ni jom tidur dh lewat ni"Tangannya meletakkan novel di meja sebelahnya."Sya sayang abang tak?"tanyanya sambil memandang Arysya yang sedang merajuk.Arysya yang mendengarnya terus berkata dengan perlahan"Sayangla😞".
Asyraf melihat muka monyok isterinya"habistu Sya xnk layan abang ke,nk layan novel je".Arysya terus memandang wajah Asyraf yang sayu itu"Xlah abang mana ada macam tu Sya sayang abang sayang sangat,ok2 sya layan abang ok janganla buat muka macam tu burukla xhensem suami Sya ni".Asyraf hanya mendiamkan diri."Okla kalau abang nk merajuk merajuk sorangla2 sya xnk pujuk sya nk tidur bye"kata Arysya sambil menepuk bantal tidurnya.Asyraf yang melihat tindakan Arysya itu terus tersenyum lalu membaringkan dirinya.
Jam 3.00pagi semasa Asyraf dan Arysya sedang tidur tiba2 telefon Asyraf berdering Asyraf yang sedang tidur itu tersedar kerana phonenya ia terus mengangakat panggilan itu"Hello"sapa Asyraf."Asy u kena tolong i please"suara itu berkata dalam talian.Asyraf yang mendengarnya terus panik lalu bertanya"you kat mana ni"....."Ok2 nanti i sampai"Asyraf terus meletakkan panggilan itu lalu menuruni katil untuk bersiap dan keluar dari biliknya.
Setelah Asyraf di tempat penginapan orang yang menelefonnya tadi dia terus mengetuk pintu tersebut.Semasa Asyraf sedang menunggu pintu itu dibuka tiba2 tangannya di tarik seseorang dari bilik tersebut...
Bersambung...
YOU ARE READING
Izinkan Aku Mencintaimu untuk Kali kedua
RomanceKehidupan Arysya sangat lah pedih dan perih apabila dirinya telah dibuang dari hidup Asyraf.Asyraf yang terpaksa meninggalkan Arysya akibat satu peristiwa yang menimpannya menyebabkan hidupnya tidak tentu arah.Setelah beberapa tahun kemudian Arysya...