a

590 30 10
                                    

Alarmın sesiyle uyanıp lavaboya gittim, elimi yüzümü yıkadım, dişlerimi fırçalayıp üstümü giyinmeye başladım. Beyaz okul gömleğimizin üzerine üşümemek için örgü bir yelek giydim. Saat geç olduğu için kahvaltı etmeden evden çıktım.

Evden çıkıp okula doğru yürümeye başladım, mahallenin sonunda Lisa ve Jisoo ikilisini aldım. Beraber dedikodu yaparak okula gidiyorduk, okulun kapısının önüne gelince durduk.

"Aman Tanrım, lütfen gözlerimi kör yap."
"Ne oluyor?" dedim konudan habersiz.
"Bankaların oraya bak."

Biriyle dövüşen bir adet tavşan, bir dakika aa bu Jungkook ve dayak yiyor. Umrumda değil.

"Ee Taehyung, Jungkook'a yardıma gitmeyecek misin?"

"Ah, Jisoo. Biz elit insanlarız,  derslerimiz ortalama ve havalı takılırız. Eğer Taehyung o kavgaya karışırsa yanımızda takılamayacak kadar serseri -kro söxlsvjkh- olucaktır."

"Anlıyorum sevgilim."

Okul kravatımı gevşetip kavgayı durdurmaya gidecektim. Ama kravat gevşetme işini kavgaya girmeden önce yapıcaktım daha havalı olucaktı.

Banklara doğru koşmaya başladım kalabalığın arasından geçip kravatımı gevşettim, kollarımı sıvadım. Herkes bana bakıyordu. Jungkook ve Bogum'un arasına girip kollarımı iki yana ayırdım.

"Durun." Diye bağırdım...

"Ananı sikim!"

***

Aynen şimdi eve geldim yatıyorum öyle.

"Jisoo ne oldu bana amk."

"Of Tae gururun ile kavga etseydin aptal, dayak yemek ne demek."

"Taehyung, Bogum sana bir yumruk atmış üüff" Dediğinde ben ağlamaya kızlar gülmeye başlamıştı.

Ananı sikim Bogum.

Rich Boy • taegguk ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin