e

443 30 16
                                    

Günlerden Çarşamba, pazartesi dayak yedim, salı günü de depresyondaki kızlar gibi dondurma yedim, üzücü filmler izledim, ağladım odamdan çıkmadım. Bugün çarşamba annemin zoru ile okula gidiyorum. Her sabah olduğu gibi normal bir şekilde işlerimi hallettim. Okula gitmek için ayakkabılarımı giyip dışarı çıktım.

Bugün kızlar önden gittiği için tek başıma gidiyordum. Tek başıma  yürümekten nefret ediyordum sanki herkes bana bakıyordu. Bu ruh hâlimin amk.

Okula geldiğimde beni kapının önünde bekleyen Lisoo ve Namjoon üçlüsünü gördüm.

"Selam Lisoo ve Joon."

"Tae, bir gün okula gelmedim, kendini öldürtüp tekrar diriltmişsin resmen."

"Of sorma, çok açım şimdi bir şeyler yemeye kantine gitsek? Kahvaltı yapmadım da."

"Kilo alıcaksın." Diyen Jisoo'ya bakıp göz devirdim.

"Sikeyim kiloyu moralim zaten bozuk yemek yersem düzelir belki."

Kantin sırasında beklerken göz göze geldiğim Bogum'a bakıp el hareketi çektim. Dudaklarını büzüp tatlıymış gibi aegyo yapmaya başladı. Tamam tatlıydı ama sikeyim banane ya. Sıra bana geldiğinde 1 kola 3 çikolatalı süt aldım ve arkadaşlarımın yanına gittim. Namjoon'a kola kızlara ise çikolatalı süt verdikten sonra kantinden çıktık.

"Dün Jungkook seni sordu, Taehyung iyi mi diye."

Lisa'ya bakıp devamını anlatması için kaş-göz yaptım.

"Gelip kendisinin sorması gerektiğini söyledim o da bana 'Benim yüzümdenmiş gibi hissediyorum. Benim kavgamda dayak yedi, sadece Bogum Taehyung'un götü hakkında konuşuyordu. Bilirsin Tae yakın olmasak da arkadaşım ben de sinirlendim dövdüm.' dedi. İnanmıyorum ben ama neyse."

"Jungkook sikik bir korkak gibi, ne diye kendi gelip söylemiyor."

Elimdeki süt şişesini sinirle buruşturdum. Üstüme gelince de sinirlendim ağlayarak tuvalete koştum.

Rönesans tablosu gibi tuvalete bak amk. Bogum ve Jungkook birbirlerine kötü kötü bakarak sigara içiyor, Yoongi hyung Jimin ile s*kişiyor. Taemin Bogum'a bir şeyler söylüyor.

Anasını s*ktiğimin tuvaletine hıçkıra hıçkıra ağlayarak girdim.
Mükemmel.

***

Rich Boy • taegguk ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin