"Sevgili günlük,
Bugün pazar ve Jungkook'dan hâlâ bir haber alamadım. Aşkı da sevgisi de yalanmış. Yani yalan olmasaydı arardı amk. Her neyse, iyi ki çocuklarımız yok. Yani çocuğumuz olsaydı babalarının hapiste olduğunu nasıl söylerdim. Ayrıyeten Bogum şikayetini çekti mi onu da bilmiyorum. Çekmemişse o orospu çocuğunun benden çekeceği var. Zaten gözüm iyileşmiyor resmen buga girdi amk. Şimdi uyumam lazım, çünkü canım sıkılıyor. Uyursam zaman çabuk geçecektir. İyi geceler."Kafamı günlükten kaldırdım ve kilitledim. Kilidini kalem kutuma koyduktan sonra pijamalarımı giymek için soyundum. O sırada pencereme atılan taş içeri girdi. Sinirlendim.
"Hangi orspu evladı attı o taşı?" Söylenerek aşağı baktım ki, canım Jungkook gelmiş.
"Aşkım ne küfür ediyorsun, hiç yakışıyor mu güzel dudaklarına, ağzına?"
"Benim güzel dudaklarıma bir senin dudakların yakışıyor Jungkook."
"Ben gidiyorum şimdi çıktığımın haberini vermek istedim."
"Jungkook, yukarı gel. Lütfen!"
"Nasıl geleyim ya, oradan düşersem b*kum çıkar aşkım saçmalama."
"Of, git Jungkook. Biz de sevişmeyiz olur biter." 2. kattaki odama çıkması resmen 5 saniye sürdü.
"Of Jungkook, sevgilim misin nesin ya?"
"Bilmem sen benim neyim olmak isterdin?"
"Yengen."
"Bu ne biçim cevap be?"
"O nasıl soru amk, öyle soruya böyle cevap kusura bakma. Sevgili oluruz, evlenince de kocam olursun yani ne bekliyorsun."
"Sen neden bana neyiz diye sordun?"
"Bana çıkma teklifi etmedin, sadece para verdiğin insanlar bizi sevgili sanıyor."
"Jisoo ve Jin hyung onlara para verdiğimi söyledi demek he?"
"Jin hyung'a para mı verdin, sikeyim Jungkook siktir git."
"Ya tamam aşkım, dur bekle. Taehyung sevgilim olur musun?"
"Zaten öyle değil miyiz?"
"Taehyung artık sevişebilir miyiz?"
"Bence de yeter bu kadar."
Birden Jungkook'un dudaklarına yapıştım, hızlı bir şekilde öpüşüyorduk. Nefes almadan. Yatağa yattık, biraz da orada öpüşmeye karar verdik, ama aklıma yarın okula gideceğim geldi ve öpüşmeyi kestim. Pijamalarımı giydim ve yatağa girdim. O sırada bana bakan Jungkook'a gülümsedim.
"Artık gitsen mi, yarın okul var."
"Kovuldum mu?"
"Sanırım öyle bir şey oldu, sıkıntı yapma hızını alamadıysan yarın okul tuvaletinde devam ederiz."
"Kesin ederiz, atlıyor muyum buradan."
"Aynen oradan atla, hadi iyi geceler aşkım."
"İyi geceler Taehyung, götünü s*kim senin bay bay."
"O da olur bir gün aşkım, dikkatli ol hadi."
Sonra da kafamı koyup yattım zaten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rich Boy • taegguk ✓
FanfictionJungkook ona aşık olmam için insanlara para karşılığında bizi yakıştırdıklarını söylemesini istiyordu.