Sabah telefonuma kurduğum alarmın sesiyle uyandım.nina yine bağıra bağıra beni uyandırmasın diye akşam alarm kurmuştum.
Uyandım ve üstümü giydim.hemen aşağıya indim.canim hiç kahvaltı etmek istemiyordu.bende koltuğa oturup onları bekledim.birden bire yukarıda bağırışmalar oldu.Ambar:nina bağırma yaa.niye insan gibi uyandırmıyorsun.niye bağırıyorsun.
Nina:çünkü sen bundan anlıyorsun ambar.
Sonrada aşağı indiler
Luna:bağırışmalarınız ordan buraya kadar duyuldu.
Ambar:nina öyle kulağımın dibinde bağırınca bende biraz bağırmışım işte.
Nina:luna bende senin odana gittim.bir baktım sen yoksun.kendi kendime dedimki acaba biz uyurken bu kızı kaçırdılar mı?
Luna:ha ha ha çok komik.sen yine öyle bağırıpta beni uyandırma diye telefonuma alarm kurdum.
Nina:evet çok komik.tamam tamam hadi derse geç kalıcaz.hemen gidelim.
Luna:hadi o zaman gidelim.
Nina:luna matteo işi ne oldu?
Luna:nina bakın ben ona aşık değilim anladın.ama belki de sende onun arkadaşı olan gastona aşıksındır ha.
Nina:of lunaya seninlede şakalaşmaya da gelmiyor.
Ambar:okula gitmiyomuyuz?
Luna:gidicez de nina hayvan gibi davrandığı için gidemiyoruz.
Ambar:anladım.eee doğru nina vahşi ortamda büyüdüğü için.
Nina:gerçektende şimdi sizi geberticem.
Ambar ve luna:biz kaçar bayy.
Resmen nina bizi okula kadar kovaladı.okulumuzda çok uzaktı.nina sayesinde servise bile binmemize gerek kalmadı.
Öğretmen:kızlar bu ne.nefes nefese kalmışsınız ne oldu.
Luna:öküz kovaladı hocam.
Nina birdenbire arkamdan beni çimçikledi.
Luna:yani kedi kovaladı hocam.
Öğretmen:tamam tamam.hadi geçin yerinize.
Hepimiz yerimize geçtik.hoca ders anlatıyodu ama ben dersi pek dinlemedim.sonra zil çaldı.ben,nina ve ambar tam kapıdan dışarı çıkacakken ben birdenbire dengemi kaybettim.birisi beni belimden tutup geriye doğru çekti.kim olduğuna bakmak için başımı kaldırdığımda matteo olduğunu gördüm.
Matteo:bundan sonra ben mi seni kurtarıcam.
Luna:teşekkür ederim.
Matteo:ooo luna hanım teşşekkür etmeyi biliyormuş.
Luna:evet biliyorum ama senin gibi bir kibirlinin yanında fazla kullanılamıyor bu kelimeler.
Matteo:şey luna aslında bende senin yanına gelicektim.sana bir şey sormak için.
Luna:ne sorucaksın?
Matteo:sen galiba dün jam ve roller'da görmedin ama open music başlamış.acaba sen benimle open music'e katılırmısın?
Luna:tamam olur.yani ilk defa katılıyorum.tek başıma katılmiyim dimi
Matteo:tamam o zaman.zaten benim aklımda çok güzel bir şarkı var.ismide Qué más da.sende beyenirsen o şarkıyla katılırız.
Luna:tamam
Matteoya konuştuktan sonra ambar ve nina yine beni bir yere götürdü.
Ambar:yaa ben sana demedim mi bu çocuk sana aşık.senle şarkı söylemek istiyor
Nina:evet ve sende hiç bişey demeden tamam dedin.sanki sana bunu söylemesini istiyomuşsun gibi.
Ambar:evet.
Luna:hayır.sadece ilk open'da tek başıma katılmak istemedim.bu yüzden evet dedim.ne var bunda.
Ambar:iyi tamam biz bişey demedik.
Derslerin hepsi bitti.bizde hemen eve gittik.üstümüzü değiştirip jam ve roller'a gittik.matteo orada oturmuş duruyordu.bende hemen yanına gittim.
Luna:matteo ben geldim.hadi şarkıyı dinleyelim.
Matteo:ilk önce gidip ismimizi yazdıralım.
Luna:tamam.
Matteo:tamara biz lunayla birlikte open music'e katılıcaz.
Tamara:tamam.ben sizin isminizi gruba yazarım.orada görürsün.
Matteo:luna şimdi şarkıyı dinleyebiliriz.
Luna:hadi.
Şarkıyı dinledik.çok beğendim ve bununla katılmaya karar verdik.bir günümüz vardı.biz bu bir günde ne kadar çalışabilirdik ki.matteoyla biraz çalıştık.ben çok yorulmuştum.sonrada nina ve ambarın yanına gittim.
Luna:ambar hadi eve gidelim ben çok yoruldum.hemen eve gidelim hadi.hem siz katılıcakmısınız?
Ambar:evet sen matteoyla çalışırken ben de kendimi yazdırdim nina katılmadı ama
Luna:hadi gidelim eve.
Ambar:tamam.hadi nina gidelim
Nina:tamam.
Eve gittik.tabi ben uyumadan önce grupta listeye baktım.
Ambar:sesli oku luna.
Luna:tamam okuyorum.
Luna ve matteo
Ambar
Jazmin
Cim,yam ve ramiro
Liste bunlar.Ambar:iyi tamam bende çalışırım.
Hemen yatağıma girip uyudum
Arkadaşlar nolur oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın.