Lunadan
Sabah yanımda nina bağıra bağıra beni uyandırmaya çalışıyordu.
Nina:Of luna senin yüzünden okula geç kalıcaz.hadi kalk sen üstünü giy.ben hemen gidip ambarı da uyandırıyım.
Luna:tamam nina bağırma yanımda.sen git uyandır ambarı ben hemen üstümü giyiniyim.
Nina gidip ambarı uyandırırken ben aceleyle üstümü giyindim ve hemen aşağıya indim.ambarda o ara sızlana sızlana ninayla birlikte aşağıya iniyordu.
Ambar:yaa daha dün geldik buraya.hemen bugünde okula gidiyoruz.
Nina:ya napalım ambar.Öf dur yerinde hemen kahvaltı edip okula gidelim.geç kalmak istemiyorum ben.zaten geç kalıcağımız kesin ama neyse.
Luna:durun yaa biz ambarla daha gideceğimiz okulun adını bilmiyoruz.
Nina:okulun ismi blake south collage.
Hemen kahvaltımızı yapıp yola çıktık.koşa koşa okula vardık.sınıfımızı bulup geldik ve kapıyı çalıp içeri girdik.derse geç kalmıştık.öğretmen tahtaya bir şeyler yazıyordu.öğretmen bizi görünce okula yeni geldiğimizi anladı ve bizi sınıfa tanıttı.etrafa baktığımda matteo'yu gördüm.bana baka baka gülüyordu.öğretmen birden bire konuşmaya başladı.
Öğretmen:lunacım sen matteonun yanına geç.ambar ve nina sizde onların bir arkalarına geçin
Luna:hocam ben oraya geçmesem başka yere geçsem.
Öğretmen:kızım boş yer görüyomusun? Sadece matteonun yeri boş.hadi geç oraya.
Luna:peki hocam.
Hemen yerime geçtim.arkamdan ambar beni çağırıyodu.arkama döndüm
Ambar:kızım kesin bu çocuk sana aşık.
Luna:aşık falan değil.nerden çıkarıyosun yaa.
Ambar:ayy luna sınıfa girince sana nasıl baktığını görmedin mi?
Luna:sus ambar sus.
Ambar:tamam yaa
Önüme döndüğümde matteonun bana baktığını fark ettim.bir şey demeden öyle durdum.hiç kimseye bakmıyodu.bana bakıyodu.neden baktığını bilmiyorum ama yinede bakmasını istediğim için sustum.sonrada konuşmaya karar verdim.
Luna:matteo bana bakıcağına tahtaya baksana.
Matteo:nerden anladın sana baktığımı?
Luna:bana baktığını hissettim.
Sonrada zil çaldı.zil çalar çalmaz ambar ve nina beni hemen biyere götürdüler.
Ambar:luna ne konuştun o çocukla hemen anlat bana hadi hadi.
Luna:ayy sizene yaa herşeyi merak etmeyin.
Nina:luna anlat bize.matteoyla aranda ne var.biz senin arkadaşlarınız hadi anlat kimseye söylemeyiz hadi yaa.
Ambar:o çocuğun ismi matteomu?
Nina:evet.
Ambar:neyse konumuza dönelim.luna anlat hadi.
Luna:anlatmıycam.
Ambar:iyi tamam anlatma be.ben size söyliyim.bu çocuk lunaya aşık.
Sonra yanımıza matteo geldi.acaba konuştuklarımızı duydu mu? Umarım duymamıştır.duyduysa okuldan çıktığımızda nina ve ambarı gebertirim.
Matteo:merhaba luna sen bu okula mı gelicektin.ne tesadüf dimi nereye gitsek her tarafta karşılaşıyoruz.
Luna:evet senden bana rahat yokki.