Sabah erkenden uyandım.hemen üstümü giydim.aşağıya indiğimde ninanın koltukta yanlız başına oturduğunu gördüm.
Luna:nina niye tek başına orda oturuyorsun ve neden ambarı uyandırmadın?
Nina:ambarı bundan sonra ben uyandırmıycam git sen uyandır onu.
Luna:off nina off.
Gidip ambarı uyandırdım.oda hemen üstünü giydi ve jam ve roller'a gittik.içeri girdiğimizde herkesin burda olduğunu farkettim.ambar ve bende hemen soyunma odasına gidip hazırlandık.
Sahneye ilk çıkacak kişi hazmindi tamara onu sahneye davet etti.
Sonrada tamara sahneye jim yam ve ramiroyu davet etti.
Sonrada sahneye ambar çıktı.
En sonda sahneye ben ve matteo çıktık.
Gerçektende hepimiz çok iyiydik.herkes çok güzel bir kareografi hazıramış.ben sahnedsn indiğimde ambar yanıma geldi.
Ambar:luna gerçektende çok iyiydiniz.hem birbirinizede çok yakışıyorsunuz.
Luna:ambar bende sana söyleyemedim ama sen şarkı söylerken simon hep sana bakıyodu.
Ambarda utandığı için başını aşağıya doğru eğdi.diğer tarafa baktığımda nina ve gaston birlikte kenarda konuşuyorlardı.çokta eğleniyor gibilerdi.bende yanlarına gitmedim.sonrada kulise gidip üstümü değiştirdim sonrada oradan çıktım.matteoda o an gastonla konuşuyodu.
Matteo:gaston sana bir şey söyliycem ama sakın kimseye söylemiyeceksin tamam mı?
Gaston:tamam hadi söyle.
Matteo:ben lunaya aşık oldum.
Gaston:çüş.gerçektende mi? zaten çok belli ediyordun ama ben yinede aşık değilsindir diye düşündüm.
Matteo:e o zaman sen anladıysan luna da anlamış olmasın.
Gaston:yok yaa anlamamıştır diye düşünüyorum.eee napıcaksın söyliycekmisin?
Matteo:galiba evet.
Gaston:tamam o zaman git söyle hadi.
Matteo:burda söylemiycem.dişarıda bir yerde söyliycem.
Gaston:tamam hadi orda durma.git konuş.
Matteo:tamam.
Sonrada yanıma matteo geldi.
Matteo:luna seninle biraz dışarıda dolaşabilirmiyiz?seninle birşey konuşucam.
Luna:tabi matteo ne konuşucaksın?