Lunadan
Merhaba ben luna valente.16 yaşındayım. Meksikada yaşıyorum.En iyi arkadaşlarım ambar ve nina.Ambar benim kuzenim ve bizimle birlikte yaşıyor.Nina ise buenos aires'te yaşıyor.Bu yüzden onunla sadece telefonda konuşabiliyoruz.Sabah kalktım ve üstümü giydim.Hemen masaya oturdum.
Luna:annecim ve babacım günaydın.
Monica:Günaydın kızım.
Ambar:luna hayırdır sen hiç bu kadar erken kalkmazdın.
Luna:bugünde erken kalktım ne var bunda.
Miguel:kızlar tamam oturun ve yemeğinizi yiyin.
Luna:tamam baba.
Miguel:kızlar size birşey söyliycez.
Luna:söyle babacım.
Miguel:sizi okul için buenos aires'e göndericez.
Luna:hep birliktemi gidicez?
Monica:hayır kızım siz sadece gidiceksiniz.Orda size bir ev tuttuk.Zaten ninada sizinle kalıcak.Şuan size tuttuğumuz evde oturuyor.
Miguel:zaten okul için gidiceksiniz.
Ambar:tamam ben kabul ediyorum.giderim.
Luna:İyi tamam bende giderim.sırf nina orda diye kabul ettim.
Monica:tamam kızım.
Luna:annecim şimdimi gidicez?
Monica:hayır kızım öğlen gidicesiniz.
Luna:o zaman ben biraz dışarıda paten sürücem.Sonrada eve gelip valizimi hazırlarım.
Miguel:tamam kızım.
Monica:sakın geç kalma.
Luna:tamam
Hemen patenlerimi alıp giydim ve dışarı çıktım.paten sürerken yanlışlıkla önümde duran bir çocuğa çarptım.
Luna:dikkat et dikkat et.
Çocuk:hey hey hey.
Luna:çok özür dilerim.yanlışlıkla çarptım.
Çocuk:bidaha ki seferine çarparken izin iste.
Luna:bikere sen benim önümdeydin.önüme geçmeseydin sana çarpmazdım.
Çocuk:ben sana çarpmadım ama belkide sen bana bilerek çarptın.
Luna:açıkçası sana çarpmak hiç de ilgimi çekmiyor.
Çocuk:kızların çoğu ister.
Luna:ben o kızlardan değilim.
Çocuk:bence o kızlardansın.
Luna:kendini ne kadar çok beğendiğinin farkındamısın acaba?
Çocuk:ben kendimi beğenmiş değilim.hem bu kadarda sinirli olmaya gerek yok.
Luna:ben sinirli değilim.
Çocuk:herneyse bu konuşmaları bitirelim.benim adım matteo.ya senin ki?
Luna:bu seni hiç ilgilendirmez
O çocuk ne kadarda kibirli..ama yinede çok yakışıklı bana isminide söyledi.ismi matteoymuş.acaba onu birdaha tekrar görebilirmiyim.tekrar onu görmeyi çok istiyorum.neyse ben hemen eve gideyim.ve en son eve vardım.patenlerimi çıkarıp içeri girdim.
Luna:annecim ben geldim.
Monica:kızım bende hiç gelmiyceksin sandım.ambar valizini hazırladı sende git ve hemen valizini hazırla.
Luna:tamam anne gidip hazırlıyorum hemen.
Ambar:luna hazırlandın mı hadi gidelim.
Luna:evet hazırlandım hadi çıkalım.
Dışarı çıktık arabaya bindik ve babam bizi havalimanına bıraktı.vedalaştık ve gittik ambar ve ben oturacağımız yeri bulduk ama bebim oturacağım yer başka yerdeymiş.bende yerime geçtim.birisi yanıma geldi ve oturdu.yanıma oturan kişiye baktığımda çok şaşırdım.çünkü bu matteoydu.
Matteo:merhaba beni hatırladın mı?hani sen bana bilerek çarpmıştın.
Luna:evet hatırladım ama ben sana bilerek çarpmadım.
Matteo:.her neyse tekrar kavga etmiyelim.demek aynı yere gidiyoruz.o zaman bazen görüşebilicez.
Luna:galiba.
Matteo:ben sana ismini sorduğumda cevap vermemiştin.acaba ismin nedir?
Luna:ismim luna
Matteoyla biraz konuştuktan sonra camdan aşağıyı izledim.herşey burdan çok güzel gözüküyordu.sonra ambara baktım.bizim bir önümüzde oturuyordu.yanında oturan bir çocukla konuşuyordu.uçak indi bende ambarla beraber indim ve valizlerimizi aldık.babamın bizim için tuttuğu eve gittik ve zile bastık kapıyı nina açtı.
Nina:ayy sonunda geldiniz.yarım saattir sizi bekliyorum yaa.
Ambar:geldik işte hadi içeri girelim.
Luna:nina seni çok özledim.
Ambar:bende yaa iyikide buraya geldik.üçümüz aynı evde kalıcaz.
Luna:evet yaa.bu arada nina biz ne zaman okula başlıycaz.
Nina:hemen yarın
Ambar:nee olmaz.daha yeni geldik buraya hemen yarın okula mı gidicez?
Nina:evet zaten okul üniformalarınızı odanıza koydum.neyse hadi biraz film izleyelim.sonrada hemen uyuyalım.ilk günden geç kalmak istemessiniz herhalde.
Luna:tamam olur.
Biraz film izledik.uyumamız gerekiyodu.ama benim uykum yoktu.
Nina:luna ve ambar hadi uyuyalım.sabah okula geç kalıcaz.
Luna:nina benim uykum yok.uyumak istemiyorum.siz uyuyun.
Ambar:valla benimde uykum yok.hiç uyumak istemiyorum.ninacım sen git uyu.biz lunayla biraz daha film izledikten sonra uyuruz.tamam mı?
Nina:sizin şimdi uykunuz yok ama sabah ben sizi kaldırdığımda biraz daha uyumak istiyorum diye tutturacaksınız.eğer sabah benim bu dediğimi söylerseniz sizi gebertirim.anladınız mı?
Luna:tamam nina yaa.aynı annem gibi konuştun.sen git uyu bizde birazdan uyuruz.dimi ambar.
Ambar:evet nina.sen git uyu bizde birazdan uyuruz.
Luna:hadi nina güle güle.bayy
Biraz daha film izledikten sonra saatin çok geç olduğunu fark ettik.sonrada odalarımıza gidip uyuduk.
Arkadaşlar ben ilk defa hikaye yazıyorum.umaırm yazdığım hikayeyi beğenirsiniz.eğer beğenirseniz oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın.