🥰 part -14 🥰 ( uni )

3.6K 133 10
                                    


chaeyoung လဲ jennieကိုlisaတို့အိမ်ကိုပို့ပေးကားသူ့အားနှုတ်ဆတ်ပြီးသူသောက်နေကျcoffeeဆိုင်လေးကိုထွက်ခဲ့သည်....တစ်ယောက်ထဲကားမောင်းရတာပျင်းလာသဖြင့်FMကိုဖွင့်ကားသီချင်းနားထောင်နေရင်း jisooရဲ့အပြုံးဖွဖွလေးတွေကိုမြင်ယောင်လာကာတစ်ယောက်ထဲပြုံးမိနေသည်...

chae pov :::: { သတိရလိုက်တာ မ ရယ် ....ထပ်တွေ့ချင်သေးတယ် 😌 ဘာလို့များစိုးမိုးထားနိုင်ရတာလဲအဲ့လောက်ထိတောင် .... ☹️ }

အဲ့လိုနဲ့တွေးရင်းမောင်းရင်းchaeတစ်ယောက်သူသောက်နေကျcoffeeဆိုင်လေးကိုရောက်လာတော့သည်...ဆိုင်လေးကအပြင်အဆင်သိပ်သပ်ရပ်သည်...အရမ်းလဲမကြီးသလိုအရမ်းလဲမသေး...တိတ်ဆိတ်ပြီးသီချင်းသံအေးအေးလေးတွေကခပ်တိုးတိုးပျံ့လွင့်နေမြဲ...ဆိုင်ထဲမဝင်ခင်ဆိုင်၏အနီးအနားမှာတင်သင်းပျံ့ပျံ့coffeeရနံ့လေးကသူမကိုဆီးကြိုနေသည်...chaeကcoffeeဆိုသိပ်ကြိုက်သည်လေ။ဒီcoffeeဆိုင်လေးကိုလဲသူသိပ်သဘောကျမိသည်... ဒီဆိုင်ပိုင်ရှင်ရဲ့စိတ်ကူးစိတ်သန်းကိုလဲချီးကျူးမိသည်...

ဆိုင်ထဲကိုဝင်ဝင်ချင်းထိုင်နေကျထောင့်ကျကျနေရာလေးကိုကြည့်လိုက်တော့လွတ်နေသည်နှင့်တခါတည်းလျှောက်သွားကာဝင်ထိုင်လိုက်သည်...သူမဒီနေရာလေးကိုသိပ်သဘောကျသည် ဘာလို့လဲဆိုတော့ဒီနေရာလေးကနေဆိုင်ထဲမှာရှိသမျှလူအားလုံးကိုမြင်နိုင်သည်လေ ... သူမနေရာကိုတော့သေချာသတိထားကြည့်မှမြင်နိုင်လိမ့်မည် ... ထို့ကြောင့်ဒီဆိုင်ရဲ့ဒီနေရာလေးကသူမအတွက်အကောင်းဆုံးပေါ့...သူမထိုင်ပြီးခနနေတော့ ဆိုင်ဝန်ထမ်းမိန်းကလေးကရောက်လာပြီး...

👩 :::: ဒီနေ့စောတယ်နော် Ms. ဘာသုံးဆောင်မလဲရှင့် ☺️

chaeကလာနေကျဖောက်သည်မို့ဆိုင်ကဝန်ထမ်းများနှင့်ပင်ခင်မင်နေပြီဖြစ်သည်...

chae :::: ဟုတ်တယ် ကိစ္စလေးရှိနေတာနဲ့စောစောထွက်လာလိုက်တာ ....😄 ထုံးစံအတိုင်း americanoနဲ့ cheese cake ပဲချပေးပါ ...

👩 :::: ဟုတ်ကဲ့ ခနလောက်စောင့်ပေးပါနော်

ဆိုင်ဝန်ထမ်းမိန်းခလေးထွက်သွားပြီးနောက်chaeလဲ phလေးအသာဖွင့်ကာ instragram ထဲဝင်ကာဟိုကြည့်ဒီကြည့် ကြည့်နေရင်းဖြင့်မှာထားသောစားစရာများကိုစောင့်နေလိုက်သည်...တော်သေးသည်စောစောက ဂျန်းပုမကိုလိုက်ပို့ရင်းသူ့အိတ်ထဲကမုန့်တွေကိုစားထားလို့သာ မဟုတ်ရင်တော့အဆာခံနိုင်မည်မဟုတ် ဂျန်းပုဆိုလို့ သူတို့အဆင်ပြေပါ့မလား ပြေမှာပါဟိုလောရှည်ကချော့လိုက်တာနဲ့မိဂျန်တို့ခံနိုင်ရိုးလား 😄 chaeတစ်ယောက်ကို့အတွေးနှင့်ကိုပြုံးမိသွားသည်...

ခ်ိဳ ၿမိန္ေသာအခ်စ္မ်ား ❣️ ( ချိုမြိန်သောအချစ်များ ❣️)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang