Amint felálltam és elindultam a konyhába láttam, hogy már meg van terítve na mg ki van téve a kaja meg minden. Le ültem helyemre és egy köszönöm, és egy jó étvágyat elmomdva neki is láttunk a kajának.
Furcsa volt, hogy hárman eszünk közben Baek és Ae hangját hallgattam ahogyan trécselnek valamiről de nem érdekelt na meg nem is a beszélgetés tárgyalására figyeltem ha nem a kis vendégem apró mozdulatait. Tetszett ahogy a villát megpörgette néhányszor a kezében és mikor tele volt a szája csak motyogott. Ahogy meg kuncogott Baek idétlen viccein tetszett.
-Na és te Yeol?-barátom hangja zökkentett ki a gondolkodásomból mire bambán néztem rá.
-Hm?-biccentettem oldalra a fejem ezzel mutatva, hogy le vagyok maradva a dologrol.
-Te lovagoltál már?-tette fel a kérdést Hyun mire csak vigyorogtam.
-Általában engem szoktak meglovagolni-mosolyogtam mire Hyun felnevetett Ae pedig megforgatta elmosolyodva szemeit.
Az órák beszélgetés közben nagyon elmentek így mikor draga vendégem már fáradtnak érezte magát haza ment ezzel kettesben hagyva engem a lányal.
-Szerintem lassan én is indulnék-állt fel le tette a boros poharat az asztra amit el kezdtünk kortyolgatni. Én is felálltam majd derekánál magamhoz húztam mire Ő csak meglepetten nézett fel rám.
-Szerintem meg az ágyamban kéne lenned-suttogtam ajkaira majd lágyan megcsokoltam amit furcsa mód de viszonzott.
Tetszett ez a lágy csókolózás ami következtében ölembe kaptam és fel botorkáltam vele a hálómba miközben nem válltam el ajkaitól. Hajamba túrt egyik kezével másikal pedig átölelte nyakam amin elmosolyodtam. A szobámba lépve óvatosan le fektettem majd nyakát csokolgattam mire csak halk sóhajtásokat hallottam így néhány helyen meg is szívtam erre bezzeg meg már nyögöt. De egyszer csak..
-Engedj el..-hangja halk volt de még is jelentőség teljes.
Tettem amit kér de amint felültem kissé le sokkolódtam ahogy megláttam könnyes szemeit.
-N-Nem miattad sirok csak...r-rossz emlékek-törli meg szemeit majd mellé feküdtem
-Menj zuhanyozz le. Kérlek..-kérésemen meg lepődött de tette amit kértem így hát egy szoba lánytól kértem fehérneműt és kerestem egy felsőmet amiben aludhat.
Hálásan nézett rám majd én is le zuhanyoztam majd az ágyon ülve, csendben néztük a falat. Ő szerintem csak nézett ki a fejéből míg én agyaltam azon, hogy vajon mi történhetett vele a múltban..
-Mikor kicsi voltam szívbetegségel diagnosztizáltak..Kishíján későn vették észre de túléltem...A szüleim mindig csak veszekedtek mikor óvodába kerültem...Apa nem csak anyát de engem is szívesen vert meg a nővéremhez nem nyúlt...Csak egyszer amikor a 19.születes napja volt ha jól emlékszem..Apa kiss dolgokból is akkora veszekedést csinált..Ch..Nem mondhatnám Őt apának hisz sose volt jó apa..csak veszekedni tudott sose voltam se vele se anyukámmal őszinte mindig mindent titkoltam előlük..Amikor nagyobb lettem úgy 16éves na akkor...ch a legrosszabb volt minden. Nem engedtek semmit. Nem engedték, hogy legyen barátom és lelkileg meginogtam olyan volt mintha a lányokat szeretném és egyszer történt is amikor megcsokolt egy lány..Jó volt-mosolyodott el halványan-De utána lett egy távkapcsolatom ami...Eleg sokáig ment de utána a fiú is és én is bele untunk így szét mentünk. Volt egy bátyám is aki...sajnos meg halt már vagy három éve...Sajnos Ő fogyatékal élő volt. Megviselt mindanyiónkat csoda apát is..De Ő hamarabb eltudta fogadni mint a csalás többi tagja. Nem érdekelte Őt, hogy példáúl velem mi van..Mindig is a pénz volt a mindene. Én meg egyszer csak otthonról megpantattam mikor 19 éves lettem. Eljöttem ide Rose magához vett.. de mielőtt még nála voltam egy Wings nevű fiú banda adott nekem munkát és egyszer...az egyikük megerőszakolt...Utana maradtam Rosenal-sohajtott egy nagyott könnyes szemekel néz előre.
Kissé meglepetten néztem Őt ahogy mesélte furcsáltam, hogy így ki öntötte nekem a lelkét de jól eset, hogy így megbízik benem. Jól eset, hogy így mesélt nekem. Mikor kibeszélte magát még beszéltünk pár szót majd le feküdtünk aludni de kaptam egy hívást miszerint nagy tárgyalás lesz így elhatároztak utana, hogy viszem magamal a kiscsajt is így meglátja milyen nagy hatalmam is van.
ČTEŠ
Kegyetlenség Felsőfokon
FanfikcePark Chanyeol egy híres Koreai cég igazgatója aki igen csak kicsapongó életet él mivel egy bűnszervezet vezére is. Mint álltalában Ő is egy maffiavezér ráadásul a kegyetlenebbik fajta. De! Mi van akkor ha hirtelen váratlan szerelembe esik ez a férfi...