3

244 18 2
                                    

Zzzzzz..  Álmosan nyomom ki az ébresztőt...  Még egy picit kucorgok az ágyban,  aztán felültem az ágyra a szememet dörzsölve,  hmm milyen fura és undorító álmom volt!  Lassú csiga léptekkel indultam a szekrényem felé kinyitottam a szekrényem,  és... és hirtelen bevillant egy kép...  Nem tudtam mire vélni...

Azt hiszem pont erről álmodtam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Azt hiszem pont erről álmodtam...  De ki az a fiuu és mi ez az őrület?! Én nem hiszek a babonákban sőt rühellem őket,  de ez most nagyon fura..  De lehet csak én tolom túl.  Na mind 1. Nem szeretek ünnepéjes lenni,  de most muszály!  Hisz azért mégis csak az első napom!  Kiválasztottam egy enyhén viràgmintàs fehér inget,  egy sima fekete nadràggal.

Lōttem is egy fotót hogy posztolhassam! Aztàn belenèztem a tükörbe, és làttam hogy ma egészen jòl festek!  A megszokotthoz képest

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Lōttem is egy fotót hogy posztolhassam!
Aztàn belenèztem a tükörbe, és làttam hogy ma egészen jòl festek!  A megszokotthoz képest.  Benyomtam egy pirítóst,és màr rohantam is,  el ne késsek az 1.nap,  be is értem.. egy kissé izgulok..
Amikor elindultam a folyosó felé ahol van az osztály terem,  akkor ott belebotlottam egy fiúba,  elestem....
Szégyenlettem fel ütni a fejem de végül sikerült,  felsegített a fiú,  dee annyira ismerős nekem...  Nem mertem megkérdezni de hosszan a szemébe néztem és éreztem hogy őt én ismerem valahonnan!!  Nem tudom ez egy megérzés...  De lehet csak összetévesztem valakivel!!  Igen ez lehet a dologban! Hé legközelebb nézz az orrod elé kispajtás,  ömm rendben,  bocsánat,  mondtam megszeppenve! Aztán tovább mentem! Amikor sétáltam a folyosón a tanárnő bekisért az osztályab...  Jónapot gyerekek,  jóónapoot...    Ő itt az új osztálytársatok,  mutatkozz be kérelek!  Ohhh okéé.. 
Hát ömm sziasztok, a nevem jeon jungkook,  18 éves vagyok,  egyedül élek, nagyjából kitűnő tanuló voltam ideáig,  szeretem az animéket és a mangákat! A kedvenc kajám a chicken noudles soup,  és ömm ennyi... Asszem
Jólvan ülj le oda az üres helyre kérlek,
Rendben,  amikor közeledtem a padhoz láttam hogy ki is a padtársam,  basszus ő az akiben felbuktam nee milyen cikii..
Szia mondta kedvesen,  sz-szi-szia,  a nevem Kim Taehyung de nyugottan hivj tae-nak.  Ohm rendben,  én jungkook vagyok dee ha szeretnéd hívhatsz kook-nak,  oksaa.   Az első órák nem voltak vészesek!  Dee valami azért még is nyugtalanított belül...  Ez a "tae" gyerek nekem nagyon fura!  Mintha ismernem kéne vagy hasonló..  Hosszas gondolkodásaimat tae szakította félbe,  rá nézek és látom hogy stíröl engem ez a kis pervi (xd). És ahogy mosolygott a olyan volt mintha valamiféle "vámpír" foga lenne...  Totál hülye vagyok, -kicsöngettek,  gondoltam körbe járom a sulit mivel nem nagyon láttam még,  ahogy sétáltam az egyik üres folyosón valami megrántotta a karomat és behúzott egy sötét szertár szerűségbe,   nem tudom mert nem láttam semmit de eléggé féltem!  Egyszerre éreztem a csípőmön egy kezet és a szívem hevesen vert a félelemtől,  "A" kéz egyre feljebb vette az irányt és a nyakamat fogva csókolgatta a nyakamat,  ami annyira kellemesen fura volt hogy az brutális..  Nem tudom mi történik... De áll a cerkám.. (Xd)  basszus ki kell jutnom innen nem akarok a suli szertárjában szexelni...  Aztán amikor megpróbáltam kiszaladni erősen megfogta a nyakam és a semmiből hirtelen megláttam a szemét tűz piros és fekete...  Amikor megláttam hosszasan mélyen elmerültem benne..
Nem tudom hogy ki vagy és hogy honnan jöttél dee én melletted akarok lenni örökre,  - Jézusom miket beszélek,  de miért nem félek?  Nem értem,  aztán hirtelen eltűnt én egy pillanatra lefagytam, és aztán kimentem a szertárból....

Nemsokára írom a 4. Részt,  csak sokat kell tanulnom ezért nem mindennap tudom írni 🙄. De próbálok minnél többet írni,  de kérlek jelezzétek nekem hogy érdemes e folytatni ezt az egészet! ❤️remélem tetszett ez a rész ☺️

Be bold Where stories live. Discover now