5

142 11 1
                                    

Új napra virradtunk...  Remélem ez nem lessz olyan fura és szokatlan mint az eddigi napjaim, miután kivánszorogtam az ágyból, el akartam húzni a függönyeimet deee valami fura érzés ütött belém nem tudom elmondani hogy milyen érzés,  de ugy kell elképzelni mintha égne az egész tested a nap fényétől! 

  Remélem ez nem lessz olyan fura és szokatlan mint az eddigi napjaim, miután kivánszorogtam az ágyból, el akartam húzni a függönyeimet deee valami fura érzés ütött belém nem tudom elmondani hogy milyen érzés,  de ugy kell elképzelni mintha égne a...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Szörnyen szokatlanul és fura mintha csak a sötétben érezném otthon magam,  tudom hogy nagyon hülyén hangzik dee így van..  Basszus neemár ez megmi a f@szom? Uram Isten.. najó ez emlékezetem szerint nem volt itt!! 

Mi a franc? Ez meg hogy kerül ide??  Oh boy!  Nem tudom hogy mi történik de most már elkezdtem félni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mi a franc? Ez meg hogy kerül ide??  Oh boy!  Nem tudom hogy mi történik de most már elkezdtem félni.. Nem tudom hogy most mit kéne tennem!!  El kellene mennem egy pszichológushoz igen ez a megoldás!  Fel is hívok egyet

Dr. Sojin wang,  Pszichológus,  elismert szakorvos koreán belül seoulban,  26 iskolát végzett,  5 szakmálya van ezek közül fő  szakmálya a Pszichológus,  Gyermek és egyaránt felnőttekkel is foglalkozik! 

Hmm ígéretes, na nézzük..

Zzz.. Zzz.. Zzz.   Dr. Sojin wang,  jónapot hölgyem,  a nevem Jeon Jungkook és időpontot szeretnék kérni magától,  Rendben van Jeon úr,  ümm leghamarabb 1 hét múlva tudom fogadni! Megfelel Önnek uram?  Természetesen  Mrs Sojing.  Köszönöm szépen asszonyom!!  Nem tesz semmit!  Köszönöm mégegyszer viszlát!  Viszlat! 

Na ez is megvolt!  Tök kedves ez a nő! 
Jaaj nee elfogok késni az egyetemről!!
Na de a francokat is hogyan mennyek ki amikor rohadtul csípi a bőrömet a napfény!  Azt olvastam hogy az ilyen tünetek ellen,  fekete ruhákban kell öltözni és akkor enyhülnek a fájdalmak
De lehet hülyeséget beszélek,  azert biztos ami biztos!  Hmm na lássuk ez jóó ez is jó.. Oké megvan

Na gyerünk!  Ufff mit fogok mondani a többieknek a fogaimról,  nem veszem le a száj maszkot nem nem fogom soha!!  Najo azert ez túlzás,  fuu nagyon szorongok 😟 rosszul is vagyok és nagyon zavarba ejtő a nyakamon az a harapásnyom!!  Én nemtudom ho...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Na gyerünk!  Ufff mit fogok mondani a többieknek a fogaimról,  nem veszem le a száj maszkot nem nem fogom soha!!  Najo azert ez túlzás,  fuu nagyon szorongok 😟 rosszul is vagyok és nagyon zavarba ejtő a nyakamon az a harapásnyom!!  Én nemtudom hogy álmodtam e  avval a csoda fickóval vagy megtörtént,  de biztosan megtörtént basszus!  Akkor mivel tudnám magyarázni ha nem avval hogy ez az egesz megtörtént?! Huuuuu kook nyugodj meg engedd el magad, benyomtam a fülhallgató és Ghostmane-t hallgattam!  Amíg dunnyoggtam magamban a szöveget és  Mindenki hülyének nézett az utcán,  beérte az Egyetemre,  beültem az első órára és megpróbálta a tananyagra öszpontosítani, aztán félve de "muszályosan" kimentem a mellékhelyiségbe,  amikor lassú kimért léptekkel lépkedtem a sötét folyosón a hideg rázta a hátam...  Borzongtam és félelem is volt bennem!  Aztan miközben végeztem a dolgomat és kezet mostam,  bele pillantottam a tükörbe és megint lattam "őt" a vörösen izzó szemei kezdtek eggyé válni az én pupillám színével!  Hegyes fogai akár csak az enyémek szenvedéllyel néztem őt , őt aki mindig a közelemben van és én Ennek örülök!!  Hegyes körmeivel végigsiklott a gerinc oszlopomon és ettől a hideg rázott!  Fura nyögés hangokat produkáltam érintéseire!  Aztán eszembe jutott hogy mind ezt nem szabadna és kifutottam a mosdóból! 

Hali ez a kövi rész! 🤓 remélem tetszik 🤓ha igen akkor jelezzétek!!  Nagyon szeretném ha teccene nektek ezért kérem ezt tőlletek!  ❤️ ti vagytok a legjobbak 🖤🖤 Boldog újévet mindenkinek!! ❤️

Be bold Where stories live. Discover now