Olyan volt ez az egész mint egy rémálom...de miután be értünk Tae házába.... megváltozott minden...
Tae pov.
Jól vagy Jungkookee? .... Héj hallasz?Jk pov.
I... Igeen persze jól.. Jól vagyok már amennyire lehet... D... De Taehyung kérnék tőled egy nagy szívességet..Tae pov.
Mond csak bátran! Ne szégyelld!Jk pov.
Rendben! Szóval ... Itt szeretnék aludni ma... Dee persze csak ha nem gond! Mert nem szeretnék teher lenni a számodra! És még nem is ismerjük egymást annyira érthető ha nem biznál bennem vagy..Tae pov.
Héy kook sssssttt halgass... Természetesen itt aludhatsz ez nem is lett volna másként, nem engednélek sehova ilyen szörnyű helyzetben! Szeretnék a támaszod lenni Kookee...Jk pov.
(Mii nem hiszem el... Ezt komolyan taehyung mondta...) Hát Akkor rendben van köszönöm szépen Taehyung!!Tae pov.
Ne köszönd nem szükséges! De csak Tae!Jk pov.
Tessék.. Én ezt nem értem ?!Tae pov.
Szóval csak hívj Tae-nak, nem kell ez az udvariaskodás, ismerjük egymást vagy nem? Hm?Jk pov.
De.. De persze rendben Tae :)Tae pov. Jólvan csak pihenj le és ha akarsz le is tusolhatsz! - oké. Mondta egy határozott köszönöm meghajlással, nemtudom hogy mit szólna hozzá ha megkérdezném hogy mit is látot pontosan.. De minden esetre megpróbálom! Öhm tee Kook pontosan mit is láttal
Jk pov.
Hát igazából most nem szeretnék róla beszélni eléggé felzaklatott ez a dolog
>_<…Tae pov.
Persze nyugalom! Érthető még frissek az élmények ne haragudj Jk *_*Jk.
Semmi probléma.. De most szeretnék letusolni ha nem bánod .. - ohh persze menj csak tusolj le a csapot pár másodpercig folyasd ha nem akarsz jéggé fagyni! - rendben köszönöm... Köszönöm hogy ilyen kedves vagy hozzám és hogy hiszel nekem Tae. Annyira hálás vagyok, hogy.. Hogyan hálálhatnám meg neked hm?Tae pov.
Sehogy elég volt hogy megköszönted .^_^. (Leütöttem a fejem nehogy lássa hogy elpirultam és rák vörös a fejem uhh ez olyan ciki, kook éppen a pólóját vette le és huu.. Nyugii Tae nyugi..). Szóval sehogy menj csak tusolni! De hé várj! -igen?
Éhes vagy?Jk pov.
(Igazából már nem tudom az idejét hogy mikor ettem utoljára.. Farkas éhes vagyok de nem akarom még ezzel is terheli őt..). N.. NemTae pov.
Na ne már mikor ettél utoljára hiszen korog a hasad!! - (aaahj a francba miért pont most vagy éhes poci ahhj)Jk pov.
Hát igazából már nem is tudom talán reggel vagy délután nem emlékszem a történtek miatt .. Sajnálom...Tae pov.
Semmi baj Kookee, Mit kérsz Rántottát vagy inkább Pirítóst ? És lehet hogy van még pár moochi is a szekrényben, na mit szólsz?Jk.
Nekem teljesen mindegy arigato, de ha lehet akkor legyen pirítós! - oksi, addig elkészítem.
Bementem lezuhanyozni Taenak elég ki simult stílusa van, eléggé le tisztult a lakása, vajon az övé vagy a szüleivel él? Nem tudom de minden olyan.. Olyan elegáns és úgy egybe van minden! Nagyon bejön, úgy látom Tae oda figyelt a részletekre! Nagyon szép csak ámulok és bámulok. Annyira szörnyű volt ez az egész el sem hiszem.. Szörnyű volt, miért kell mindennek velem történnie ? A nagyapám volt az egyetlen személy aki az egész kiskoromat bearanyozta. Kiskoromban Sokat mesélt nekem egy kis Waelsy szigetről.. Azt állította hogy egy hurokban élt 1943 szeptember 3.-ában. Fura de nagyon sokáig elhittem a meséjét.. Hisz a nagyapám többet foglalkozott velem kisgyermek koromban mint a szüleim! Ezért is lehet hogy őt nagyon komolyan vettem, és nagyon szerettem a nagyapámat.
Miutám kiszáltam a zuhanyzóból elkapott az az érzés ami végig kíséri mindennapjait... Az a szorongás és.. és
Elsötétült minden.... Aztán egy picit megmostam az arcomat hogy jobban legyek! Miután ez megtörtént felöltöztem és kimentem. De Tae még mindíg odalent ügyeskedett a kajával. Gondoltam addig szét nézek itt..
Ahogy sétáltam jobbra fordulva a folyosón megláttam szemben egy ajtót Tae szobája volt, könnyű volt kitalálni hogy ki szobája is hiszen ki volt írva nagyba a neve
és az is hogy idegeneknek belépni tilos! Körül néztem hogy itt van e valaki nehogy meglássanak és szép lassan bementem. Amint beléptem a szobába a torkomban dobogott a szívem elragadott a jó érzés És megnem nevezett jó érzés volt ez,
A szoba fala fehér és bordó volt, enyhén bársonyos takaró födte az ágyát
Elég kevés bútor volt a szobájába de épp elég, körül néztem az író asztalon és valami megkapta a szemem egy levél vagy.. Ez inkább egy vers?... Ez állt benne.
Te!
Boldognak lenni örülni mit jelent? Valamit érezni mely szárnyalni késztet szökellve szaladni a tavaszi réten át... Nem taposva el a virágok illatát .. hátunkon feküdni a zöld fű bársonyán , kezünket széttárva hogy ölelésre vár karunkba zárni az eget a nap sugarával kötözve meg.. Testünlet érezni, mint levegő buborék, mely a felhőkön pihenve áradhatna szét, lebegni egy gyönyörű nagy tó vízen tudva, hogy nem ragadhat el a mély, önfeledten táncolni az utca közepén... Szédülten forogni a.. A hegyek tetején... Ismeretlen embereket a karunkba zárni, zavart pillantásukat nevetve csodálni, Magunkkal hívni , hogy szép a világ... A érezni akarja velünk élheti át. Kérés nélkül adni szüntelenül .. Kérdéseket nem hagyva válasz nélkül, Boldognak lenni csak annyi , érezni Isten szeretetét magukban zárni! De van egy másik boldogság, mely más utat jár nem kifelé mutat, a szívekig meg sem áll, Nincs rohanás, nincs tánc vagy nevetés, Csak apró rezdülések, boldog remegés...az arc ekkor már nem a mosolytól szép... Hanem a sírás természetessége az ék. A könny az örömöt patakká formálja.. Minden cseppjében Isten áldása... S mikor szinte mindez már fáj az igaz szerelem rám akkor talál..
Jungkook mit csinálsz? - a szívem a torkomban dobog most mit tegyek.... (Folytatom)
Elég sok ideje nem folytattam a könyv írását, és ezt nagyon sajnálom de a nagyapám halála után nem volt erőm semmihez! De remélem tetszik nektek ez a rész ☺. És remélem hogy nem haragszotok! Imádlak titeket 🖤
(Nincs átolvasva, bocsesz a helyesírási hibákért 😊)
YOU ARE READING
Be bold
Vampirejungkook egy árva házban nőtt fel, és most 18 éves így saját döntésre elhagyhatta az árvaházat! nagyon rossz sorsa volt/van, de az egyetemen találkozik egy fiúval aki nem más mint taehyung, tae nem veszi nagy számba jungkookot, elősször még ne...