6

142 13 0
                                    


Miután kirohantam mint állat...  Semmi kétségem nem volt afelől hogy léteznek az emberen kívül mások is!   És itt nem az állatra gondoltam!  Ez.. Ez olyan mint rgy titkos affér amit szavakba nem lehet foglalni de röviden...  Nagyon fura de egyszerre jó... - az estém úgy telt mint minden este unalmas fárasztó egyszerű..  Dee valamiféle recsegést hallok a padlásról,  biztosan egy egér, aztán át gondoltam hogy egy egér nem ilyen hangos,  max ha nem mutáns patkány xd.  Szoval eléggé be parázok minden este ezekre a fura hangokra!!   Ugyhogy vettem a bátorságot és felmentem a padlásra hogy megnézzem mi is lehet odafent, 
Ahogy belebújtam a kis nyuszis mamuszkámba...  Lassan lépdestem a sötét szobában,  felkapcsoltam a villanyt!  Már itt vagyok a padlás lépcső előtt, nagyon félelmetes ez a hely így haljnalban!!   Brrr..  A hideg végigfutott a hátamon,  és mintha hirtelen valaki elsuhant volna előttem,  de biztosan csak a fáradtság miatt van!    Áhh...  Megijesztettél te törpe..  Ahh igen ahogy gondoltam ez egy jókora patkány!  Na mindegy majd holnap vesznek egy éger fogó csapdát!  Kulcsonám be az ajtót amikor hirtelen fura érzésem támadt egy betörő kést szorított a torkomhoz!

Halgass vagykülönben szétvágom a torkodat te buzi,  tudom ám hogy buzi vagy te kis köcsög,  jobban jársz ha ideadod minden értékes szajrédat,  akkor esetleg majd gyorsabban vágom el a torkod hogy ne szenvedj túl sokat! 

Kérem engedjen el,  ne... ne nem fogom feljelenteni.. Ígérem! 

Ahh azt nem lehet hát hova gondolsz!  Hisz láttad az arcomat!  Nem engedlek sehová,  fogadd el kisköcsög neked itt a vég! 

Pov: könyökömmel hason vágtam,  és teljes erőből futtam,  futtam sírva mint egy kislány!  Nagyon féltem,  féltem hogy utól ér ez a ez a..  Féreg..  Undorító mocskos állat,  síkítoztam mint valami őrült!  Segííítség valakii segítsem kéreem!!   Bumm..

Neki mentem,  bocsáss meg kérlek nem akartam elszökni,  ne ölj  meg kérlek! 

Kook mi a baj?  Ismerem ezt a hangot!  Kedves,  bársonyos,  ez TaeTae! 
Óóó Taeee kérlek segíts!!  Borultam sírva a nyakába!  Héj mond mar hogy mi van megőrjítesz!  Ohh ohh okk oké.. 
Sz.. Szo szóval!  Szoval mii kook mond már!  Egy betörő van a házamban és még akart ölni!!  Mondtam a könnyeimmel küszködve!  Mi.. Mivan?  Igen Tae ez az igaszság! Folytattam sirásomat ... Nyakába borulva bőgtem mint egy 5 éves kisgyerek,  aki csak szrretetre,  törődésre és nyugalomra vágyik!! Úgy éreztem hogy Tae karjaiban senkisem bánthat!  TAE!  Igen kooke?  Én nem merek hazamenni!   Ezt én sem szeretném kook,  és nem kockáztathatom az életedet!   Amikor ezt kimondta a szivem hevesebben vert...!   Szóval ma nállam alszol Jungkook!   Nincs apelláta!   Rendben köszönöm Tae!  És elindultunk Tae házához.....

Remélem bejött a folytatás!   Nemsokárahozom ennek a folytatását!  Ezt a részt most nagyon élem! 🥰 joejt puszi 🖤

Be bold Where stories live. Discover now