Repülő út

58 7 1
                                    

Baron:

Felszáltunk a repülőre és egy 3 órás út vette kezdetét. Úgy kb. az út felénél járhattunk mikor a menedzserünk kitalálta hogy most elkezdjük beosztani a szobákat hogy ki-kivel alszik együtt.

- Heejun te Geumhyukkal leszel. Peng és Wooyoung kerül még egy szobába. Hosung te egyedül leszel. És így végül Yoonho és Chyungheyop lesznek együtt.

- miért pont így?- teszi fel a kérdést Ace.
- mert én így döntöttem. Még amúgy azért mert szerintem azok a párosok jönnek ki legjobban egymással mint akiket összeállítottam. Bocs Lou de nekem olyan antiszocnak tűnsz-

- köszönöm szépen- mondja Hosung gúnnyal a hangjával.

- De én Hosungal szeretnék egy szobába lenni, mert akkor szociailázódna- durcázott be a barátom

- De miért vele? Vannak más antiszoc emberek is khmmm Ace. Engem nem is szeretsz pedig tudtommal én vagyok az egyik legjobb barátod.
- Ne sértödj már meg. Csak a dormban is te vagy a szobatársam és azt hittem itt máshogy lesz-

- nem baj srácok én ezt már eldöntöttem szóval ez marad és azért kibírtok ennyi időt egymás mellett ha a dormban is egy szobában vagytok.-
- igaz- sóhajtott beleegyezően Ayno.

- de azért te se sértődj meg mert szeretlek-

Azután megölelt. Ekkor megint elfogott ez a különös érzés amit akkor érzek ha hozzám ér. Azt akartam ne engedjen el. De engem az hogy amit mondott az nagyon megérintett még akkor is ha barátilag szánta. Mire felfigyeltem máris Louval kezdett el beszélgetni. Amint láttam nagyon jól elvoltak. Ez miatt valami flusztráló érzés kerített hatalmába. Próbáltam a maradék időben zenét hallgatni és elterelni a figyelmemet Aynoról és Louról. Az elterelő hadműveletből a legjobb barátom zökkentett ki.

-Baron!-kezte el bökdösni a hátamat.
- Mi van?
- Miért kell nekem egy szobába kerülnöm Ziuval biztos beégetem magam elötte. És az kész katasztrófa lenne, és ha ott lesz velem egy szobában nem fogok tudni semmire se koncetrálni. Elvonja a figyelmemet a tökéletessége. Meg ugye esténként énekel , és így , hogy bírjam ki az hogy ne másszak rá?- nyavalygott St.Van amit sose szokott csak akkor ha Ziuról van szó.

Igen drága jó barátomnak tetszik Piggy (Ziu beceneve). És igen meleg, de engem ez egyáltalán nem zavar. Söt lehet én is az vagyok. ^Nem Chyunghyeop te a lányokat szereted és őket is fogod szeretni^

- Szerinted mi csináljak?- kérdezte
Geumhyuk.
- Csak add önmagad, jó ez bevallom túl ilyen romantikus filmbe illő mondat volt. De ha szeret akkor az igazi énedért fog szeretni. Fú ma ilyen nyálas monológokat tudok csak mondani?
-Igen. És ez olyan fura is tőled mi van ma veled? Csak nem beteg vagy?- tette kezét a homlokomra
-Nem semmi bajom sincsen hyung- ekkor elkezdtem csikizni a gyengepontját ami az alhasa volt. Egész jó volt számomra a harc mert én álltam nyerésre de a menedzser megszólalt.

- fiúk hagyjátok abba ezt a gyerekes viselkedést. Komolyan mondom olyanok vagytok mint a 3 évesek.-
- igenis kapitány-

Ezt a kijelentést egy szemforgatással díjazta majd a helyére slattyogott.

Ekkor Ace szolt nekünk hogy menjün már. Mert mindenki ránk várt és szerettek volna már pihenni. Hú de gyorsan eltelik az idő hogyha St.Vant csikiz az ember. Hát igen egyébként időközben már leszáltunk.

Elindultunk a hotel felé. Egy eléggé elegáns hotel volt de nem volt időm megnézni mert a szobatársam annyira nyaggatott hogy odaérjünk a szobába hogy nem volt időm megnézni rendesen.

Mikor odaértünk gondolom mindenki beesett az ágyba, egy biztos Yoonho azonnal kidölt mert ahogy mondtam nagyon elfáradt. ^csak tudnám mi olyan fárasztó abban ha Louval beszél az ember?^

Én is ugyanígy tettem mint Ayno csak annyi különbséggel hogy én átöltöztem, megfürödtem és fogat mostam de a végeredmény ugyanaz volt.

Mostantól mindig képpel búcsúzunk. Annyeong! 😘😍💕💞😘

Váratlan nyaralás (BaronxAyno)Where stories live. Discover now